//
کدخبر: ۴۲۵۵۰ //

خرید نیمار برای PSG ریسک مالی بالایی دارد

روزنامه اکیپ در آخرین شماره خود نوشت: "انقلاب نیمار، اگر به سرانجام برسد اثرات گسترده ای بر تمامی سیاست های PSG خواهد گذاشت."

 خرید نیمار برای PSG ریسک مالی بالایی دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر پیوستن نیمار به پایتخت فرانسه  - آنچنان که  در روزهای اخیر با جدیت دنبال شده – عملی شود، PSG می باید برای آزاد کردن نیمار، طبق بندی از قراردادش 222 میلیون یورو بپردازد. این باشگاه پول کافی برای شکستن این رکورد را دارد ولی باید در جاهای دیگری این هزینه مهم را جبران کند.

حتی اگر یک قسط بندی درعرض 5 سال صورت پذیرد، صحبت از سالانه بیش از 40 میلیون یورو سرمایه گذاری مطرح است. گذشته از صرفه جویی لازم بر روی حقوق بازیکنان، پاریس باید از هزینه های دیگری نیز جهت پاسخگویی به شرایط فیرپلی مالی یوفا بکاهد.

ازهمین تابستان باید یکی دو بازیکن را در معرض فروش قرار دهد. در حال حاضر گرانترین ها  دی ماریا(نزدیک 50 میلیون یورو) و لوکاس(30 میلیون) هستند. جذب خوان فویت مدافع 19 ساله استودیانتس به قیمت 9 میلیون یورو مربوط به همین برنامه می شود.

هنریک و لویس فرر، استعدادیاب های این باشگاه امیدوارند که این مدافع با نمایش خوب خود در آینده برای فروش، ارزش افزوده مهمی نصیب پاریسی ها کند. این در نوع خودش برای باشگاهی که هیچگاه نیازی به فروش بازیکن برای جذب سرمایه نمی دید امر جدیدی محسوب می شود.

 

گفته می شود که لوئیس فرناندز به زودی مسئول آکادمی PSG را در کنار جوانان و خانواده هایشان بر عهده خواهد گرفت. در چند فصل گذشته چندین بازیکن جوان از امضای قرارداد حرفه ای سر باززدند و پاریس را به مقصد باشگاه های خارجی ترک کردند. یکی از ماموریت های مهم فرناندز پایان دادن به این مهاجرت هاست.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان