//
کدخبر: ۴۲۴۶ //
دیگر نمی دانم چه باید بکنم که گل بزنیم؛

مهاجری: بدشانسی دلیل تساوی ما بود

سرمربی تیم پدیده خراسان معتقد است که این تیم علیرغم ایجاد فرصت های زیاد گلزنی به دلیل عدم تمرکز موفق به گلزنی نشده است.

مهاجری: بدشانسی دلیل تساوی ما بود

به گزارش فرتاک نیوز،رضا مهاجری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت تهران در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پیرامون بازی پاسخ داد.

ما امروز زحمت خود را کشیدیم و در حالی که فرصت‌های زیادی داشتیم، نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ما در نیمه اول سه موقعیت گل و در نیمه دوم چهار موقعیت گل داشتیم، اما متأسفانه از این شانس‌ها استفاده نکردیم. من دیگر نمی‌دانم باید چه کار کنیم که بتوانیم در زدن ضربات آخر بهتر عمل کنیم. وقتی فشار گل زدن روی تیم‌تان وجود داشته باشد احتمال گل خوردن‌تان نیز افزایش پیدا می‌کند.

نمی توانم بازیکنان خودم را متهم به کم کاری بکنم

من نمی‌توانم بازیکنان خود را متهم به کم‌کاری کنم، چرا که آنها همه تلاش خود را انجام دادند و هر چیزی را که برای بردن نیاز بود، مهیا کردند. تنها مشکل ما عدم تمرکز در زدن ضربات آخر بود که موجب فرصت‌سوزی ما شد.

بدشانسی باعث تساوی امروز شد

ما به هیچ عنوان در این دیدار به تیم نفت موقعیت آنچنانی ندادیم و عملکرد مدافعان ما بسیار ایده‌آل بود. بازیکنان خط میانی ما نیز به خوبی ایمان مبعلی، مهندس و سلطان پاس گل را به کم اثرترین بازیکن میدان تبدیل کرده بودند، اما بدشانسی و بداقبالی باعث شد به تساوی رضایت دهیم.

قضاوت داور عالی بود

داوری امروز عالی بود و من فقط می‌توانم به تیم داوری خسته نباشید بگویم.

هیچ یک از تعویض های ما کمکی نکرد

ما قبل از حضور یونس شاکری نیز تعویض‌هایی انجام دادیم که به ما کمک نکردند. انتظاری که از بازیکنان تعویضی داشتیم برآورده نشد و در مجموع هیچ‌کدام از این بازیکنان در جهت بهبود روند بازی ما کمکی نکردند.

 

 

منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان