//
کدخبر: ۴۲۴۳۸۱ //

اعلام هزینه نجومی بازسازی چمن ورزشگاه آزادی

چمن ورزشگاه آزادی برای بازسازی نیاز به هزینه زیادی دارد.

اعلام هزینه نجومی بازسازی چمن ورزشگاه آزادی
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی که حدود یک هفته از تشکیل کارگروه جدید با دستور وزارت ورزش برای چمن ورزشگاه آزادی می‌گذرد اما هنوز تصمیم نهایی در این خصوص گرفته نشده است.

در همین خصوص مجید اصغر بیگی پیمانکار ورزشگاه پرسپولیس نظر جالبی به ایسنا داده است: بهترین کار این است که چمن فعلی جمع شود و با تکنولوژی و نژادهای جدید، چمن جدید کاشته شود و شرایط نگهداری هم تغییر کند. البته این کار مستلزم زمان شش ماهه است و با این شرایط که بازی‌ها برگزار می‌شوند غیر ممکن است.

او در پاسخ به این سوال که چقدر هزینه کاشت مجدد چمن در ورزشگاه آزادی است؟ گفت: با کارهای زیرساختی نزدیک ۵۰ میلیارد تومان هزینه این کار است.

وی درباره اینکه آیا می‌توان چمن را در گلخانه کاشت و بعد به صورت رولی روی زمین ورزشگاه آزادی نصب کرد؟ گفت: بله! امکان چنین کاری وجود دارد و کار عقلانی هم همین است اما با توجه به اینکه ما دستگاه‌های لازم را برای نصب چمن بعد از رشد در اختیار نداریم، اگر این کار را انجام بدهیم باید به صورت دستی چمن رشد کرده را نصب کنیم.

پیمانکار پرسپولیس ادامه داد: این موضوع باعث می‌شود زمین دچار پستی و بلندی شود و یک‌دست نباشد. اگر دستگاه‌های نصب را در ایران داشتیم، می‌شد چمن را کاشت و وقتی رشد کرد با دستگاه و به صورت کاملا صاف آن را نصب کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۳۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان