//
کدخبر: ۴۲۱۰۰۵ //

پیروانی: درباره انتخاب مربیان تیم ملی باید به نظر قلعه‌نویی احترام گذاشت

پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد، باید به نظر سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای انتخاب دستیارانش احترام گذاشت.

پیروانی: درباره انتخاب مربیان تیم ملی باید به نظر قلعه‌نویی احترام گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

غلامحسین پیروانی، درباره آخرین وضعیت تیم ملی در فاصله چند ماه مانده تا شروع جام ملت‌های آسیا گفت: تیم ما وضعیت بدی ندارد و بازیکنانی را در اختیار داریم که از لحاظ فنی کیفیت بالایی دارند، ولی ما نباید فراموش کنیم که در جام ملت‌ها با رقیبان سرسختی باید روبه‌رو شویم. رقیبان ما در جام جهانی نمایش خوبی داشتند و قطعاً تیم ملی شرایط سختی را تجربه خواهد کرد.

وی در مورد اینکه برخی شانسی را برای قهرمانی ایران در این جام قائل نیستند، تصریح کرد: زمانی که سرمربی تیم امید بودم به کره و ژاپن باختیم و همان زمان گفتم که آنها به بهترین شکل کاشت می‌کنند و به نحو احسن برداشت می‌کنند. شما دیدید که ژاپن در والیبال ما را شکست داد و این حاصل یک برنامه‌ریزی است. شما شک نکنید که آنها از ما جلوتر هستند و کار ایران برای قهرمانی در آسیا بسیار سخت است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال امید کشورمان راجع به انتخاب دستیاران قلعه‌نویی که با برخی انتقادها روبه‌رو شده است، اظهار داشت: نمی‌توانم در این مورد نظر بدهم، ولی هر مربی سلیقه و تفکرات خاص خودش را دارد و باید در این زمینه به تفکرات امیر قلعه‌نویی احترام گذاشت. من برای تمامی مربیان تیم ملی و بازیکنان آرزوی موفقیت دارم.

پیروانی درباره اینکه کدام تیم در این فصل مدعی اول قهرمانی در لیگ محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: سپاهان، پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی هستند. سپاهان در خط حمله مهاجمان فوق‌العاده‌ای دارد که استقلال و پرسپولیس ندارند. من فکر می‌کنم شانس قهرمانی سپاهان بیشتر باشد، ولی در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. امیدوارم در نهایت تیمی که لیاقتش را دارد، قهرمان شود.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۰۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان