//
کدخبر: ۴۲۰۳۹۳ //

امید به استقلالی‌ها برای جذب مهاجم آرژانتینی

کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ تاکید کرد باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال کار سختی نیست.

امید به استقلالی‌ها برای جذب مهاجم آرژانتینی
به گزارش فرتاک نیوز،

فیفا اخیرا طی نامه‌ای اعلام کرد پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت حق رشد مهدی قایدی و محمد محبی به باشگاه شاهین بوشهر بسته است، اما منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال عنوان کرد با توجه به انحلال باشگاه بوشهری، مشکلی برای استقلالی‌ها وجود ندارد و به زودی پنجره آنها طی اعلام فیفا باز خواهد شد.

فرشید طاهری، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در خصوص اجازه ثبت قرارداد به باشگاه استقلال برای جذب مهاجم آرژانتینی گفت: پنجره باشگاه استقلال در حال حاضر بسته است. اگر پنجره باشگاه استقلال باز شود که کار سختی هم نیست، می‌توانند به‌عنوان سهمیه فیفا بازیکن مدنظرشان را جذب کنند.

این مقام مسئول در سازمان لیگ که گفت‌وگویی با شبکه ورزش انجام می‌داد، اضافه کرد: اگر پنجره باشگاه استقلال باز شود و از سوی دیگر سقف بودجه را رعایت کنند، کارت بازی بازیکن جدیدشان به عنوان سهمیه فیفا صادر خواهد شد.

طاهری یادآور شد: ما در سازمان لیگ براساس مستندات ارائه شده و طبق سقفی که اجازه می‌دهد، قراردادها را ثبت می‌کنیم و بالاتر از سقف قراردادها ثبت نخواهد شد.

او تاکید کرد: بررسی این موضوع که یک باشگاه مبلغ مجزا و خارج از قرارداد ثبت شده به یک بازیکن می‌دهد، برعهده سایر کمیته‌ها و نهادها ازجمله سازمان بازرسی، وزارت ورزش و دیگر دستگاه‌های نظارتی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۳۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان