//
کدخبر: ۴۱۹۴۶۱ //

فرصت طلایی برای استقلالی‌ها؛ مقابل حریف هم‌نام پوکر کن

آبی‌پوشان پایتخت به دنبال آن هستند تا چهارمین برد پیاپی خود را مقابل استقلال خوزستان به‌دست آورند.

فرصت طلایی برای استقلالی‌ها؛ مقابل حریف هم‌نام پوکر کن
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال تهران در نخستین بازی از هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران امشب (دوشنبه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی باید به مصاف استقلال خوزستان برود. شاگردان جواد نکونام بعد از شکست دادن صنعت‌نفت آبادان در خانه حریف به دنبال آن هستند تا در مقابل دومین حریف خوزستانی هم موفق عمل کنند و بتوانند به جمع تیم‌های بالای جدول باز گردند. شکست هفته گذشته مقابل سپاهان باعث فاصله گرفتن آبی‌ها از کورس بالای جدول شد اما کسب 3 امتیاز مسابقه امشب می‌تواند شاگردان جواد نکونام را با روحیه‌ای مناسب به استقبال تعطیلات فیفادی بفرستد.

استقلال خوزستان در هفته گذشته به‌واسطه حضور تراکتور تبریز در لیگ قهرمانان آسیا با قرعه استراحت مواجه بود و حالا شاگردان سیروس پورموسوی با استراحت بیشتری نسبت به حریف تهرانی خود برای مسابقه امشب مهیا شده‌اند. آبی‌پوشان اهوازی در بازگشت به لیگ برتر هنوز نتوانسته‌اند بردی را به‌دست آورند و یک تساوی و یک باخت در کارنامه استقلالی‌ها به‌چشم می‌خورد. البته که آن‌ها در دوئل‌های مستقیم با استقلال تهران نتوانسته‌اند کارنامه خوبی را از خود به جای بگذارند.

شاگردان پورموسوی آخرین‌بار در لیگ شانزدهم توانستند مقابل استقلال تهران با هدایت علیرضا منصوریان با نتیجه 2 بر یک در ورزشگاه آزادی به پیروزی برسند و بعد از این مسابقه در 4 رویارویی اخیر استقلال تهران و استقلال خوزستان در لیگ برتر، آبی‌پوشان اهوازی ناکام در کسب پیروزی بوده‌اند و در نقطه مقابل، آبی‌های تهرانی کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته‌اند که آن‌ها می‌توانند روند موفق خود را امشب با کسب یک برد دیگر تمدید کنند.

رکورد فوق‌العاده‌ای که تمدید می‌شود؟

شاگردان جواد نکونام در صورت شکست دادن استقلال خوزستان می‌توانند رکورد ویژه استقلال تهران در دوئل با همنام خوزستانی خود را تمدید کنند. آبی‌پوشان تهرانی در 3 رویارویی‌ اخیرشان با استقلال خوزستان توانسته‌اند 3 برد پیاپی را به‌دست آورند؛ برتری 4 بر 2 در کنار برد یک صفر و 3 بر صفر باعث شده تا رکوردی ویژه و فوق‌العاده به نام استقلال تهران به‌ثبت برسد و حالا شاگردان جواد نکونام به دنبال تمدید این رکورد ویژه در مسابقه امشب هستند.

آبی‌پوشان پایتخت 2414 روز است که در دوئل‌های مستقیم با استقلال خوزستان شکست نخورده‌اند و 3 برد و یک تساوی در کارنامه استقلالی‌ها به چشم می‌خورد. باید دید در مسابقه امشب، شاگردان جواد نکونام موفق به تمدید این رکورد و البته بازگشت به جمع 3 تیم بالای جدول خواهند شد یا سیروس پورموسوی بعد از شکست دادن استقلال تهران با هدایت علیرضا منصوریان در ورزشگاه آزادی، این‌بار تیم تحت هدایت جواد نکونام را در ورزشگاه آزادی شکست می‌دهد تا طلسم شکل گرفته علیه تیمش شکسته شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۴۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان