//
کدخبر: ۴۱۳۱۸۴ //

شرط بازیکنان مازاد نکونام برای استقلال چیست؟

آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده جزو بازیکنانی هستند که در فهرست مازاد جواد نکونام قرار داشتند و از جمع آبی‌پوشان تهرانی جدا خواهند شد.

شرط بازیکنان مازاد نکونام برای استقلال چیست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

آرمان رمضانی  و سجاد شهباززاده جزو بازیکنانی هستند که در فهرست مازاد جواد نکونام قرار داشتند و از جمع آبی‌پوشان تهرانی جدا خواهند شد. یکی از بازیکنانی که جواد نکونام اعتقاد چندانی به وی ندارد آرمان رمضانی است.(البته سجاد هم شرایط رمضانی را دارد) مهاجم مورد علاقه فرهاد مجیدی که از پرسپولیس به استقلال پیوست در فصل گذشته کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و اغلب اوقات نیمکت‌نشین بود.

جواد نکونام او و چند بازیکن دیگر را در فهرست مازاد استقلال قرار داده و به مدیران باشگاه اعلام کرده که به وجود این بازیکنان نیازی ندارد. این بازیکنان هم که به خوبی از تفکرات نکونام در قبال خود باخبر هستند در تمرینات روزهای اخیر استقلال شرکت نکردند. گفته می‌شود این بازیکنان با تیم‌های دیگر وارد مذاکره شده‌اند مثلاً رمضانی با تیم هوادار و همچنین مس رفسنجان مذاکره کرده است، اما یک مسأله مهمی که در تمام این بازیکنان وجه اشتراک ایجاد می‌کند این است که آنها تا تمامی پول‌شان را از استقلال نگیرند حاضر به جدایی نیستند. این در حالی است که استقلال در شرایط بد اقتصادی به سر می‌برد تا جایی که در فصل نقل و انتقالات از خرید بازیکن عاجز مانده و حتی گفته می‌شود قرار است از تیم‌های پایه خود بازیکن بیاورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۱۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان