//
کدخبر: ۴۱۲۷۱۶ //

فرزاد حاتمی: شرایطی که استقلال دارد در تاریخ بی سابقه است/خدا به نکونام و استقلال رحم کند

مهاجم سابق استقلال در خصوص شرایط این تیم ابراز نگرانی کرد.

فرزاد حاتمی: شرایطی که استقلال دارد در تاریخ بی سابقه است/خدا به نکونام و استقلال رحم کند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهاجم اسبق استقلال با ابراز تاسف از شرایط استقلال گفت:با توجه به شرایط موجود، نتیجه گرفتن استقلال در هفته های اول بسیار سخت است.

فرزاد حاتمب در خصوص شرایط حال حاضر باشگاه استقلال گفت:من نمی‌دانم نکونام در هفته‌های اول چطور می‌خواهد امتیاز بگیرد، چون با وضعیتی که من می‌بینم کار برای او و تیمش خیلی سخت است. خدا به نکونام و تیمش رحم کند.

وی افزود: مگر می‌شود استقلال در فاصله دو هفته تا آغاز لیگ با ۱۳ بازیکن بزرگسال تمرین کند؟! عکس‌های تمرینی استقلال را ببیند. من که نیمی از بازیکنان را نمی‌شناسم! تا به حال استقلال چنین وضعیتی نداشته است.

حاتمی در ادامه گفت: لیگ که شوخی نیست، تیم‌های رقیب را ببینید، چقدر بازیکن دارند و چه پول‌هایی خرج می‌کنند. به این شکل که نمی‌شود رقابت کرد. هفته‌های اول برای امتیاز گرفتن خیلی مهم است. هر تیمی که قهرمان شده است هفته‌های اول امتیازات خوبی جمع کرده، ولی استقلال با این وضعیت به مشکل می‌خورد.

ستاره سابق استقلال در ادامه گفت:قطعاً مدیران استقلال به او قول داده‌اند که بازیکن جدید می‌خرند. الان چرا هیچکس از باشگاه توضیح نمی‌دهد چه قولی داده‌اند و چه شده است؟! بیایید راست و حسینی با هوادار حرف بزنید. نکونام را جلو نندازید و بعد کاری نکنید.

وی افزود: ببینید هوادار در استقلال همیشه پرتوقع است. حق هم دارد، ولی الان شرایط را درک می‌کند. سرمربی هم نمی‌تواند با این وضعیت معجزه کند. من خودم به‌عنوان پیشکسوت وضعیت تیم را مبهم می‌ببینم و نمی‌توانم الکی بگویم مشکلات همیشه هست و استقلال از هفته‌های اول نتایج ایده‌آل می‌گیرد. این شرایطی که الان استقلال دارد در تاریخ بی‌سابقه است. بعید می‌دانم تا به حال تیمی چنین شرایطی را تجربه کرده باشد. به نظرم باید فشار از روی نکونام و تیمش برداشته شود، چون در غیر این صورت اتفاقات خوبی نمی‌افتد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۲۷۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان