//
کدخبر: ۴۰۸۴۳۹ //

باز هم قرارداد دلاری در فوتبال ایران؟

یکی از باشگاه لیگ برتری با بازیکن مورد نظر خود قرارداد دلاری بسته است.

باز هم قرارداد دلاری در فوتبال ایران؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی‌که برای باشگاه های لیگ برتری قانون سقف بودجه در نظر گرفته شده و منع امضای قرارداد دلاری وجود دارد، اما همچنان خبر می‌رسد که برخی از باشگاه‌ها با خیال راحت قراردادهای سنگین و حتی دلاری می بندند.

بر این اساس شنیده شده در روزهای گذشته با یک بازیکن مطرح قرارداد دلاری بسته شده و به نظر می‌رسد مسؤولان باشگاه مربوطه خیلی نگران ارقامی که قرار است پرداخت کنند، نیستند.

در همین رابطه تعدادی از مدیران عامل باشگاه‌ها اعتقاد دارند که رعایت قانون سقف بودجه در لیگ برتر امسال اجرایی نمی شود و احتمالاً چند باشگاه مطرح بیشتر از سقف در نظر گرفته شده برای جذب بازیکنان جدید خود هزینه خواهند کرد.

ارقامی که از سوی سازمان لیگ در مورد هزینه فصل گذشته تیم ها منتشر شد، فقط مربوط به قراردادهایی است که آنها به سازمان لیگ ارائه دادند و در واقع اصل قراردادها خیلی بیشتر از ارقام ارائه شده به سازمان لیگ است. با این حساب بعضی از باشگاهها برای رعایت سقف بودجه مجبورند از بازیکنان خود تخفیف بگیرند در حالی که کمتر بازیکنی حاضر می‌شود با مبلغی پایین تر از فصل قبل در باشگاه خود بماند.

در مورد قراردادهای دلاری هم قبلاً بحث‌های زیادی مطرح شده اما شنیده ها حاکی از آن است که امسال هم قرارداد دلاری بسته شده و حالا باید دید این روند در مورد چند بازیکن دیگر هم ادامه خواهد داشت یا نه؟ جالب است بدانید که بعضی از بازیکنان سرشناس فوتبال ایران وقتی با پیشنهاد باشگاه‌های لیگ برتری مواجه می شوند از آنها درخواست قرارداد دلاری می کنند و بلافاصله صحبت از پیشنهاد چند تیم عربی و چند تیم متمول لیگ برتری هم به میان می‌آورند تا به نوعی بازار گرمی کنند. در یک مورد خاص بازیکنی مدعی شده که برای یک فصل پیشنهاد ۵۰میلیاردی دریافت کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۴۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان