//
کدخبر: ۴۰۸۴۱۹ //

ترکیه با شکست حریف ایران هت‌تریک کرد

ترکیه برای سومین بار قهرمان گلدن لیگ اروپا شد.

ترکیه با شکست حریف ایران هت‌تریک کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

در نوزدهمین دوره از مسابقات گلدن لیگ اروپا یا لیگ طلایی تیم ترکیه توانست در یک بازی طولانی با نتیجه سه بر دو از سد اوکراین حریف ایران در انتخابی المپیک بگذرد و قهرمان گلدن لیگ در فصل 2023 شود.

در این بازی جذاب ابتدا اوکراین ست اول را با اختلاف از ترکیه برد ولی ترک ها در ست دوم و سوم به خود آمدند و با درخشش کان گوربوز پشت خط زن و هم تیمی سابق سعید معروف در فنرباغچه و افه بایرام بازیکن شاغل در سری آ  و همچنین بازیگردانی عالی ارسلان اِکشی این ست ها از از آن خود کردند تا کار به ست چهارم کشیده شود.

در ست چهارم اوکراینی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند با ارائه یک بازی حساب شده و درخشش اوله پلوتینِنسکی بازیکن تیم پروجا ایتالیا این گیم را بردند تا کار به ست پنجم کشیده شود در ست پنجم اما ترکیه بی نقص و عالی ظاهر شد و با بردن ست پنجم برای سومین بار قهرمان گلدن لیگ اروپا شد تا پرافتخارترین تیم این تورنمنت با سه عنوان قهرمانی لقب بگیرد.

1891378

کان گوربوز که در این بازی از اواسط مسابقه وارد زمین شد با کسب بیست پوئن علاوه بر امتیاز آور ترین بازیکن مسابقه و عنوان ارزشمندترین بازیکن جام را هم به دست آورد.

جمهوری چک دیگر رقیب ایران در انتخابی المپیک هم با شکست سه بر صفر مقابل کرواسی عنوان چهارمی را به دست آورد.

ترکیه با این قهرمانی جایزه 125 هزار یورویی را از آن خود کرد و حالا به همراه جمهوری چک خود را برای انتخابی لیگ ملتهای والیبال در فصل 2024 آماده خواهند کرد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۴۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان