//
کدخبر: ۴۰۸۴ //
حسینی؛

هواداران تراکتور از ما خواسته اند پرسپولیس را ببریم / آنها ناخواسته از ما می ترسند

مدافع گسترش فولاد گفت: «ما تلاش خودمان را خواهیم کرد تا برابر صدرنشین لیگ برتر امتیاز بگیریم و خودمان را در کورس تیم‌های میانه جدولی حفظ کنیم.»

هواداران تراکتور از ما خواسته اند پرسپولیس را ببریم / آنها ناخواسته از ما می ترسند

 به گزارش فرتاک نیوز سید محسن حسینی درباره سیر صعودی گسترش فولاد در هفته‌های اخیر و دیدار مهم این تیم با پرسپولیس اظهار داشت: «ما با توجه به تغییرات گسترده‌ای که در ابتدای فصل داشتیم، در نتیجه گرفتن ناموفق بودیم و هفته‌های زیادی را هم با حسرت امتیازات با ارزشی که از دست دادیم، گذراندیم اما این قول را داده بودیم که هفته به هفته بهتر می‌‌شویم و خوشبختانه هم تیم به شرایط مناسبی رسیده‌است که این موضوع ما را به هفتم جدول رسانده است.»

وی ادامه داد: «ما تنها تیمی هستیم که در خارج از خانه نباخته‌ایم و نباید این اتفاق در دیدار روز دوشنبه‌مان برابر پرسپولیس هم رخ بدهد. شروع خوبی در نیم‌فصل دوم داشتیم و 4 امتیاز با ارزش گرفته‌ایم. می‌توانیم این روند رو‌ به رشد را ادامه دهیم و هفته به هفته در جدول بالاتر بیاییم. باید خود را باور کنیم و این اعتقاد را داشته باشیم که می توانیم مقابل پرسپولیس تیمی که به در داخل و خارج از خانه به هیچ تیمی رحم نمی‌کند، امتیاز بگیریم.»

مدافع گسترش فولاد یادآور شد: «این درست است که پرسپولیس روزهای بسیار خوبی را سپری می کند و از هر نظر آماده است تا برابر همه حریفان خود نتیجه بگیرد اما آنها ناخواسته این ترس را دارند که برابر ما به نتیجه‌ای که می‌خواهند نرسند. ما هم یقین داریم که پرسپولیس به حدی از مرز آمادگی رسیده که فرقی نمی‌کند که بازیکنی غایب دارد یا نه، مهم این است که آنها با برنامه مشخصی به حریفان خود فشار می‌آورند و برای همین هم الان تمامی پیش‌بینی‌ها پیروزی تیم پرسپولیس برابر گسترش‌فولاد است.»

حسینی تاکید کرد: «با اینکه تمامی تصورات پیروزی پرسپولیس است ولی ما اصلا از پیش‌باخته نیستیم. ما برابر استقلال در حالی 2 گل خوردیم خیلی خوب به بازی برگشتیم و حتی در دقایق پایانی این شانس را داشتیم که 10 نفره برنده شویم. البته شرایط پرسپولیس این فصل بسیار بهتر بوده و ما کارمان بیش از اندازه دشوار است. با این حال ما تلاش خودمان را خواهیم کرد تا برابر صدرنشین لیگ برتر امتیاز بگیریم و خودمان را در کورس تیم‌های میانه جدولی حفظ کنیم تا در هفته‌های بعدی برای جایگاه بهتری تلاش کنیم. خیلی از طرفداران تراکتور هم در روز های گذشته بر سر تمرینات ما حاضر شدند و ار ما خواستند که برابر پرسپولیس به‌نتیجه برسیم.»

وی در پایان افزود: «هدف تیم گسترش قرار گرفتن در میان 4 تیم بالای جدول است و اگر این روند رو‌به رشدی که در 7 هفته گذشته داشته‌ایم را ادامه دهیم رسیدن به چنین هدفی غیرممکن نیست. ما با سیاست و تدابیر خوبی که کادرفنی تیم دارد در تلاشیم تا در تمامی بازی‌های خود تا پایان فصل امتیاز بگیریم و اگر این مهم محقق شود، حضور در بین تیم های بالای جدول غیرممکن نیست.»

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان