تاریخ انتشار: 1402/02/18 20:19
کد خبر: 6609

یونایتد الماس قهرمان ایتالیا را می‌دزدد

منچستریونایتد آماده است 53 میلیون پوند صرف خریدن کیم مین جائه کند. رقم فسخ قرارداد او 40 میلیون پوند است اما یونایتد می‌خواهد بقیه رقبا را از میدان به در کند.
یونایتد الماس قهرمان ایتالیا را می‌دزدد

این مدافع 26 ساله تابستان قبل از فنرباغچه به ناپولی پیوست و در همان سال اول موفق شد همراه این تیم اسکودتو را ببرد. نمایش درخشان او در لیگ ایتالیا سبب شده تا باشگاه‌های بزرگ به دنبال جذبش باشند.

گفته می‌شود بندی در قرارداد کیم هست که اجازه می‌دهد او در ازای پیشنهادی 40 میلیون پوندی به تیم‌های خارج از ایتالیا بپیوندد اما منچستریونایتد که می‌ترسد سایر باشگاه‌ها هم حاضر به پرداخت این مبلغ باشند، آماده است تا 53 میلیون پوند برای مدافع کره‌ای بدهد و او را از ناپولی بگیرد.

1872966

علاوه بر این، شیاطین سرخ امیدوار هستند پرداخت این رقم، ناپولی را وسوسه کند و بی‌دردسر حاضر به از دست دادن ستاره خط دفاعی‌اش شود.
با توجه به اینکه رافائل واران و لیساندرو مارتینز مدت زیادی مصدوم بوده‌اند، اریک تن‌هاخ مجبور شده در هفته‌های اخیر از لوک شاو در دفاع آخر استفاده کند. هری مگوایر هم که به دلیل بازیهای پرنقصش کلا شانس چندانی برای قرار گرفتن در ترکیب ندارد.
انتظار می‌رود در تابستان، صفی طولانی از مشتریان کیم درست شود. تجربه نشان داده که مذاکره با ناپولی کار سختی است و ممکن است باشگاه ایتالیایی ستاره‌اش را قانع کند که با وجود تمام پیشنهادات، در ناپل باقی بماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gjjz3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رئیس ناپولی: قیمت کولیبالی باید سه برابر مگوایر باشد