تاریخ انتشار: 1402/01/20 23:26
عملکرد درخشان تیم کلوپ:
کد خبر: 8057

بازگشت به فصل قبل: لیورپولِ احترام‌برانگیز!

لیورپول در نیمه دوم برابر آرسنال نمایشی فراتر از تصور ارائه داد.
بازگشت به فصل قبل: لیورپولِ احترام‌برانگیز!

عملکرد فوق‌العاده لیورپول در فصل گذشته باعث شد این فصل نیز بسیاری آن‌ها را بخت اول فتح لیگ برتر و دیگر جام‌های داخلی بدانند، اما فصل برای تیم یورگن کلوپ اصلا خوب شروع نشد و آن‌ها خیلی زود شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست دادند. رویای رسیدن دوباره به فینال لیگ قهرمانان با شکست سنگین و تکراری مقابل رئال مادرید به اتمام رسید و در نهایت این تیم شانسی برای کسب موفقیت و جام در فصل جاری ندارد.

اما امشب مرسی سایدی‌ها در دیداری خانگی مقابل آرسنال صدرنشین به میدان رفته و بدشانس بودند که برابر توپچی‌ها به برتری نرسیدند. اگرچه دروازه آلیسون بکر خیلی زود و برای دو بار توسط بازیکنان آرسنال باز شد، اما در ادامه آن‌ها تیم برتر میدان بوده و بارها موقعیت‌های گلزنی خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کردند.

در نیمه دوم محمد صلاح یک پنالتی و داروین نونیز یک تک به تک از دست دادند. اما خطرناک‌ترین فرصت‌های این تیم در چند دقیقه پایانی خلق شد. ابتدا ضربه تماشایی محمد صلاح را آرون رمزدیل با واکنشی حیرت‌انگیز دفع کرد و در ادامه همین دروازه‌بان انگلیسی به زیبایی ضربه ابراهیم کوناته را در مقابل دروازه دفع کرد.

لیورپول

در مجموع لیورپول در جریان بازی 19 شوت درون محوطه جریمه مقابل آرسنال به سمت دروازه این تیم زد که این بیشترین ضربه برابر توپچی‌ها در یک بازی در لیگ برتر از زمان راه اندازی اوپتا در فصل 04-2003 بوده است. همین آمار نشان می‌دهد بی‌تردید دشوارترین بازی این فصل لیگ برتر تیم صدرنشین برابر لیورپول و در ورزشگاه آنفیلد رقم خورده و اگر تیم یورگن کلوپ کمی خوش شانس بود، می‌توانست به راحتی در بازی دشوار امشب خود به برتری دست یابد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gxy52

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیورپول جان گرفت و نباخت