//
کدخبر: ۳۹۴۰۱۹ //

هیچ کسی از تراکتور بزرگ‌تر نیست

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور گفت: احترام به نماد باشگاه مهمترین موضوع است و هیچ کس حتی خود من، بالاتر از باشگاه نیستیم.

هیچ کسی از تراکتور بزرگ‌تر نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

پاکو خمز امروز پنجشنبه در نشست خبری قبل بازی تیم‌های تراکتور و سپاهان اصفهان، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تیم سپاهان یکی از تیم‌های خوب و فوتبال بلد لیگ برتر ایران می‌باشد، افزود: فردا یک بازی خیلی خوب و جذابی از هر ۲ تیم شاهد خواهیم بود.

سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور با بیان اینکه فردا هواداران زیادی به استادیوم خواهند آمد، عنوان داشت: همچنین فردا مردم بسیاری پای گیرنده‌هایشان بازی را تماشا خواهند کرد و امیدوارم بازی جذاب و خوبی باشد که همه از آن لذت ببرند.

خمز در خصوص حواشی هفته گذشته مربوط به ریکاردو آلوز بازیکن خارجی تیم تراکتور، خاطرنشان کرد: انضباط نه تنها در تیم، بلکه در زندگی مهم است و نمی‌توان بدون نظم به موفقیت رسید، معتقد هستم بی‌انضباطی، به معنای بی‌احترامی به باشگاه، تیم و مربیان است.

وی با اشاره به اینکه ریکاردو را به دلیل بی‌انضباطی چند روز از تمرینات تیم کنار گذاشته بودیم و در مسجدسلیمان هم کنارمان نبود، بیان کرد: اکنون این بازیکن به تمرینات برگشته و در کنار تیم است ولی بی‌نظمی را نادیده نمی‌گیرم.

وی ادامه داد: تمامی بازیکنان می‌دانند که نباید بی‌انضباطی کنند و اگر هم تاکنون اشتباه کرده‌اند، نباید آن را تکرار کنند.

خمز در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه به ریکاردو آلوز مرخصی داده بود؟ ادامه داد: من نمی‌دانم باشگاه اجازه داده یا نه، ولی من اجازه نداده‌ام و برای چندمین بار می گویم تصمیم‌گیر نهایی در خصوص بازیکنان، من هستم. اگر کسی بدون مشورت با من به بازیکن اجازه دهد، ان وقت مشکل ۲ تا می‌شود یکی آن بازیکن و دیگری مشکل با من.

سرمربی تراکتور در مورد برنامه‌های خود در بازی فردا مقابل سپاهان اذعان داشت: می‌خواهیم یک گل بیشتر از حریف به ثمر برسانیم و طبق معمول مقابل سپاهان هم بازی خودمان را انجام خواهیم داد.

خمز در خصوص اینکه آیا تراکتور در ادامه لیگ از بازیکنان جوان در ترکیبش استفاده خواهد کرد؟ اظهار داشت: هنوز خیلی چیزها مانده که باید برای رسیدن به آن‌ها بجنگیم و در ادامه می‌توانیم در رتبه بالاتری از جدول قرار بگیریم و برای دستیابی به این مهم باید تلاش کنیم.

وی با اشاره به بازی دیشب تیم ریال مادرید یادآور شد: تراکتور در بهترین مقطع فصل با سپاهان بازی می‌کند، چرا که بازیکنانمان به خوبی تمرین کرده و شجاعانه کار می‌کنند و فردا بازی سختی داریم و موقعیت‌هایی برای کسب پیروزی خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه حضور ۲ مهاجم در تیم باعث زیبایی در فوتبال می‌شود عنوان کرد: مگر هر چقدر تعداد مهاجم در زمین بیشتر باشد، بازی جذاب‌تر می‌شود؟ بازی جذاب، یک ایده است و به جایگیری بازیکنان در زمین ربطی ندارد، احتمال دارد یک تیم با ۲ مهاجم، بازی تدافعی‌تری نسبت به تیم دیگری با یک مهاجم، بازی کند.

سرمربی اسپانیایی تراکتور در رابطه با حضور قلعه نویی سرمربی تیم ملی در بازی فردا و تأثیر آن روی بازیکنان، اظهار کرد: حضور ایشان در تبریز باعث افتخار است و دیدار تراکتور و سپاهان حساس‌ترین بازی هفته است لذا بازیکنان زیادی از این ۲ تیم می‌توانند به اردوی تیم ملی دعوت شوند، امیدوارم سرمربی تیم ملی اوقات خوشی در تبریز داشته باشد و بازی جذابی تماشا کند.

خمز در خصوص آینده رومرو گومز در تراکتور، گفت: بازی‌های باقی مانده این فصل برای من مهم بوده و هنوز به فصل بعد فکر نمی‌کنم و پس از پایان فصل جاری، به سال آینده فکر خواهیم کرد.

خمز همچنین در رابطه با وضعیت محرومیت میلاد کُر، بیان کرد: پس از اینکه فدراسیون فوتبال اتهامات میلاد کُر را به طور رسمی به ما اعلام کند، می‌توانیم تصمیم گیری کنیم این بازیکن روز گذشته به تهران رفته بود و درخواست تجدید نظر داده است.

گفتنی است، سرمربی تیم سپاهان به دلیل تأخیر زمانی پرواز نتوانست در نشست خبری امروز حضور یابد و تا ساعاتی دیگر مکالمه خود را در اختیار اصحاب رسانه خواهد گذاشت.

دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فردا جمعه از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با حضور پنجاه درصد ظرفیت ورزشگاه برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۰۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان