تاریخ انتشار: 1402/01/16 15:24
یادداشتی از علی مسعودی؛
کد خبر: 8272

مناظره دو سر بازنده جنجالی/ هم دم خروس بیرون زد هم قسم حضرت عباس دروغ بود!

مناظره ای که هیچ مشکلی از استقلال را رفع نکرد.
مناظره دو سر بازنده جنجالی/ هم دم خروس بیرون زد هم قسم حضرت عباس دروغ بود!

علی مسعودی؛ پس از استعفای موقت، شاید هم سوری علی فتح الله زاده از مدیرعاملی استقلال و بازگشت او به راس کار اخیرا مناظره ای در فوتبال برتر برگزار شد که خیلی ها فکر می کردند این مناظره چهار نفره بسیاری مشکلات باشگاه استقلال را حل کند و هواداران به آرامش می برسند ولی حرف های علی فتح الله زاده و حسین قربان زاده نشان داد مشکلات فراتر از این حرف هاست که به راحتی حل شود!

در مناظره چهار نفره که البته محمد حسین میثاقی مجری آن بود؛ هرچند در نقش یک ذینفع وارد ماجرا شد و بحث هایی مطرح کردند که نشان داد در چنین مناظره هایی نه می شود دم خروس را باور کرد و نه قسم حضرت عباس را! چون هر چهار نفر حاضر در مناظره آنقدر با هم کلنجار رفتند و بحث کردند که در پایان آن به هیچ نتیجه ای نرسیدن تا شاید دادگاه تکلیف آنها را روشن کند. ( البته اگر ماست مالی نشود!)

ناگفته نماند در این مناظره یا میزگرد، فوتبالی مشخص نشد پرویز مظلومی یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال برای چه در آن شرکت کرده بود چون تنها جمله ای که از زبان او متوجه شدیم این بود؛ " من پایم به کلانتری هم باز نشده حال باید بروم دادگاه پاسخگو باشم"! البته او یک جمله دیگر هم گفت که در خصوص رئیس سازمان خصوصی‌سازی بود و جواب دندان شکنی از قربان زاده گرفت! مظلومی اینقدر خنثی ظاهر شد که اگر چهره او را تلویزیون نشان نمی داد کسی متوجه‌ نمی شد تعداد مناظره کننده ها چهار نفر است!

خلاصه همه منتظر این بودند مدیرعامل استقلال و عضو هیئت مدیره باشگاه پس از حذف تیم از آسیا یک خبر امیدوار کننده به هواداران اعلام کنند ولی دریغ از کوچکترین امیدی! گرچه نهایت خبر امیدوارم کنند این بود که هم مظلومی و هم فتح الله زاده اعلام کردند اگر نتوانند پول به باشگاه بیاورند از باشگاه خواهند رفت! حال اینکه آیا بعد از حکم فیفا و ای اف سی بروند یا قبل آن، این هم بستگی به همت دوستان دارد؟! همتی که در این چند سال چندین مدیر عامل و حتی وزیر آن را برعهده گرفته‌ اند اما دریغ از یک یک ذره کار مفید و به درد بخور که باشگاه بزرگ آبی ها را امیدوار کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45vo93

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/استراماچونی: از استعفا فتح الله زاده ناراحت شدم/ به خاطر مدیرعامل از طلبم گذشتم!

کمک هواداران به استقلال در حد 4 شب اردو!
این پول نیم درصد از طلب استراماچونی هم نمی‌شود