تاریخ انتشار: 1401/11/24 16:21
عضو هیئت رئیسه صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان:
کد خبر: 10674

وزارت ورزش تمام توان خود را برای احیای ورزش به کار گرفته است

وزارت ورزش تمام توان خود را برای احیای ورزش چه در بعد قهرمانی و چه همگانی به کار گرفته است.
وزارت ورزش تمام توان خود را برای احیای ورزش به کار گرفته است

دکتر پیروز هاشمی ارسی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: مطالبه‌های ورزش و رسیدن به جایگاه واقعی و ایده آل فاصله داریم ولی نباید از حق گذشت که وزارت ورزش تمام توان خود را برای احیای ورزش چه در بعد قهرمانی و چه همگانی به کار گرفته است.

عضو هیئت رئیسه کانون دانش وصنعت وبازار گفت: ما درس‌هایی که از جام جهانی قطر گرفتیم را باید برای بازیهای آسیایی به کار بگیریم و این‌ممکن نخواهد بود مگر اینکه بدنه وزارت از اهالی ورزشی باشند و تمام ارکان نظام هم به ان کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه اکنون ورزش در دنیا به یکی از مشخصه های اصلی قدرت اقتصادی کشورها تبدیل شده است گفت: نمی توان از ورزش انتظار قهرمانی داشت در حالی که ابزار و پایه های رسیدن به آن را نداشته باشیم. ورزش ما اکنون به بازسازی و گسترش امکان، به روز رسانی لوازم و تجهیزات و استفاده از فن اوری های نوین نیازمند است و مجلس و دولت در این زمینه از دو راه بودجه و ایجاد ابزار تشویقی برای ورود بخش خصوصی می توانند راه را برای پیشرفت باز کنند.

این کارآفرین و پیشکسوت ورزشی در پایان تاکید کرد: در ایام جشن های انقلاب اسلامی نیاز به بازگشت به گذشته احساس می شود. انقلابی که به دست جوانان موفق شد اکنون هم می تواند با اعتماد و بها دادن به جوانان بیش از پیش موفق شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nxn3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سجادی: از تاج خواستم تا تکلیف سرمربی تیم ملی زودتر مشخص شود/ بودجه ناامیدکننده نیست/ از رنگی شدن وزارت پرهیز می‌کنیم