//
کدخبر: ۳۸۵۸ //
مظلومی؛

کی روش نباید با بیانیه هایش به ما توهین کند

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: «انگار تا وقتی کارمان به تخت بیمارستان کشیده نشود آقایان فکرمان نمی افتند.»

کی روش نباید با بیانیه هایش به ما توهین کند

به گزارش فرتاک نیوز،پرویز مظلومی درباره اختلافات پردامنه اخیر میان کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: «به نظر من باید با آقای کی روش صحبت کنند و جلوی او را بگیرند. ما زمان زیادی تا بازی حساس تیم ملی برابر قطر نداریم. آقای کی روش در استخدام ماست نه ما در استخدام او. شاید برخی از حرف های این مربی درست باشد و چون ایرانی نیست که تحمل کند اعتراض می کند. ما نباید بهانه دست او بدهیم تا با بیانیه هایش به همه ما توهین کند. آقای برانکو آدم تودار و اخلاق مداری است اما اصلا قشنگ نیست که دو مربی خارجی در مملکت ما به این شکل به هم حمله کنند. این رفتارها باعث می شود که آن طرف آب ها برداشت غلطی از فوتبال ما داشته باشند. کی روش تعهداتی دارد و فدراسیون هم در قبال او تعهداتی . باید دو طرف تعهدات شان را عملی کنند.»

وی افزود: «این دعواها در رسانه ها بر روحیه مردم اثر می گذارد. مردم ما این کارها را نمی پسندند. هم کی روش و هم برانکو بهتر است روی تیم  خودشان تمرکز کنند. البته یکسری آدم هم به نظر من اطراف کی روش از این دعواها به نفع خودشان بهره برداری می کنند.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا اگر فردی پیشکسوت و موجه کنار کی روش حضور داشت این اتفاقات به حداقل نمی رسید گفت: «من هم موافقم یکسری آدم ها را که خود کی روش آورده و آنها را قبول دارد اما این مربی از ابتدا هم زیر بار دستیار ایرانی نمی رفت و همان ابتدای کار به اصطلاح گربه را دم حجله کشت و چند نفری هم مثل علی کریمی و مجید صالح که فدراسیون کنار او گذاشته بود فراری شدند. دستیاران او یا مجبور می شدند قیف جا به جا کنند یا کمک داور شوند. الان هم به نظرم بیشتر افرادی که کنار او هستند حرف گوش کن بوده و هر چه او بگوید قبول می کنند. اگر کنار کی روش یک آدم باتجربه و موجه می نشست شاید این مسایل به حداقل می رسید.»

مظلومی خاطرنشان کرد: «از نظر فنی همه کی روش را قبول دارند اما یک مسایلی هم بوده که او را عصبی کرده است. با این  حال نباید توهین کند. آقای کی روش خودش فوتبال ما را انتخاب کرده و 5 سال است اینجا حضور دارد و شرایط را می داند پس اگر این شرایط بد است چرا 5 سال مانده است؟ به نظر من برخی افراد هم هستند که دوروبر او می چرخند و اخبار نادرست را به گوشش می رسانند شاید هم کی روش مثل برخی مربیان خودمان دهن بین باشد. افرادی که اطلاعات فوتبال و مصاحبه ها را آنگونه که خودشان می خواهند به کی روش منتقل می کنند در ایجاد این فضا نقش دارند.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی های استقلال را تماشا می کند گفت: «مگر می شود بازی های استقلال را نبینم. برایشان آرزوی موفقیت دارم اما صحبتی درباره نقاط ضعف و قوت این تیم نمی کنم. فقط امیدوارم قبل از بازی با السد و دربی شرایط خوبی پیدا کنند. تا هواداران خوشحال شوند. حرف فنی و غیرفنی درباره استقلال زیاد است اما ترجیح می دهم فعلا صحبتی نکنم.»

مظلومی درباره این موضوع که گفته می شود شکایت قبلی او از این باشگاه به همراه چند پیشکسوت دیگر مانع عقد قرارداد با جباروف و تیموریان شده است اذعان داشت: «من از آقای افتخاری یک سوال دارم آیا کار افرادی که برای استقلال زحمت کشیده اند باید به تخت بیمارستان کشیده شود تا حق و حقوقشان را بگیرند؟ وقتی ما به بیمارستان برویم آقایان یکی، یکی پیدایشان می شود و عکس می گیرند. به نظر من سازمان لیگ برخورد خوبی می کند و بین باشگاه ها تبعیض قائل نمی شود. به هر حال اگر قرار است باشگاه پولی بدهد باید افرادی که زحمت کشیده اند را در اولویت قرار دهند. آقای افتخاری هم مثل مدیریت قبلی باشگاه قول هایی داد و بعد فراموش کرد. بنده فعلا به خاطر قرارداد سال گذشته ام شکایتی نکرده ام و منتظرم باشگاه تکلیفم را روشن کند. جالب اینکه من هنوز با استقلال قرارداد دارم.»

وی در پایان درباره حادثه ساختمان پلاسکو گفت: «اتفاق تلخ و متاثر کننده ای بود. برای هموطنان عزیزم و به ویژه آتش نشانان فداکار بسیار ناراحتم. این اتفاق قلب همه مردم ایران را به درد آورد. جا دارد به نوبه خودم به بازماندگان شهدای آتش نشان و افراد دیگری که در این حادثه جان خود را از دست دادند تسلیت بگویم. امیدوارم دیگر شاهد این حوادث تلخ نباشیم و همیشه خنده را بر لبان مردم خوب ایران ببینیم.»

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان