//
کدخبر: ۳۸۱۲ //

بابی چارلتون: رونی شایسته بودن در کتاب تاریخ است

سربابی چارلتون، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، تایید کرد از اینکه عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را از دست داد، ناراحت است.

بابی چارلتون: رونی شایسته بودن در کتاب تاریخ است

 وین رونی در تساوی 1-1 امروز منچستریونایتد مقابل استوک، تک گل شیاطین سرخ را به ثمر رساند و عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه که برای 4 دهه در اختیار سربابی چارلتون بود، از آن خود کرد.

او به خبرنگاران گفت:" 40 سال از روزی که من گل دویست و چهل و نهم را برای منچستریونایتد به ثمر رساندم، می گذرد؛ بنابراین باید تایید کنم که به اینکه بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستریونایتد بودن عادت کردم.

ما در این سال ها مهاجمان فوق العاده ای در الدترافورد داشتیم که گل های زیادی به ثمر رساندند اما مدتی بود که می شد حدس زد وین رونی محتمل ترین فردی است که می تواند این رکورد را بشکند و این روز بالاخره رسید.

دروغ گفته ام اگر بگویم از اینکه رکورد را از دست دادم، ناراحت نیستم؛ با این وجود، می توانم صادقانه بگویم که برای وین خوشحالم. او شایسته قرار گرفتن در کتاب تاریخ است.

او یک بازیکن فوق العاده برای منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس است و با شایسته اکنون عنوان بهترین گلزن یونایتد و انگلیس را در اختیار دارد. دیدن بازی او از سال 2004 در الدترافورد لذت بخش است."

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان