//
کدخبر: ۳۷۲۱۶۰ //

آغاز تلاش‌های پی‌اس‌جی برای تمدید با لئو مسی

یک روزنامه فرانسوی مدعی است پاری سن ژرمن قصد دارد تا پیش از پایان مدت قرارداد لیونل مسی در تابستان آینده او را به تمدید دو ساله قراردادش راضی کند.

آغاز تلاش‌های پی‌اس‌جی برای تمدید با لئو مسی
به گزارش فرتاک نیوز،

پیش از این گزارش‌ها در فرانسه حاکی بود که لیونل مسی قصد دارد به محض پایان مدت قراردادش با پی‌اس‌جی راهی اسپانیا شده و به باشگاه سابقش بارسلونا برگردد.

اما روزنامه فرانسوی لوپاریزین امروز در گزارشی مدعی شد پی‌اس‌جی قصد رها کردن ابرستاره آرژانتینی‌اش را ندارد و به زودی مذاکرات رسمی برای تمدید قرارداد او را آغاز خواهد کرد. از سوی دیگر لیونل مسی هم با توجه به اینکه دریافته پاریسی‌ها قصدی برای کاهش دستمزد فعلی‌‌اش را ندارند و کادر فنی از عملکرد او رضایت کامل دارد با تمدید قراردادش مشکلی نخواهد داشت.

با اینکه مسی فصل گذشته، در اولین فصل حضورش در پاریس، با فراز و فرودهای متناوب روبرو بود اما پی‌اس‌جی معتقد است او در فصل جاری عملکردی عالی داشته است. لوپاریزین می‌گوید کریستوف گالتیه و مدیران پی‌اس‌جی معتقدند مسی در حال حاضر آنقدر آماده است که او را می‌توان با دوران اوجش با پیراهن بارسا مقایسه کرد. به همین دلیل است که در مقر پاری سن ژرمن، فعالیت‌ها برای شروع مذاکرات با مسی و ارائه پیشنهاد تمدید به او آغاز شده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۱۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان