//
کدخبر: ۳۶۰۵۳ //

تاکتیک نخ نمای مدیر نقل و انتقالات پرسپولیس

fKW19MBRxsNs

به گزارش فرتاک نیوز؛ پس از ناکامی باشگاه پرسپولیس در جذب داریوش شجاعیان و پیوستن این بازیکن به استقلال، محمد علی ترکاشوند در یک مصاحبه رادیویی مطالبی را در مورد پرونده این انتقال مطرح کرد و مدعی شد باشگاه استقلال مبلغ بسیار زیادی را با شرایط ویژه به گسترش‌فولاد پرداخته است. معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس البته به همین مقدار هم بسنده نکرد و لابد برای تغییر فضا و دلگرمی دادن به هواداران این تیم خبر از مذاکره دوباره با سروش رفیعی داد. ترکاشوند گفت تلفنی با سروش صحبت کرده و قرار است یک جلسه حضوری هم در باشگاه برگزار شود. او احتمال بازگشت سروش به پرسپولیس را منتفی ندانست و گفت هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.

با همه اینها اما ساعاتی بعد از اظهارات جدید ترکاشوند، سروش رفیعی در ارتباط زنده با مخاطبان صفحه اینستاگرامش به آنها یادآوری کرد که تصمیمش برای جدایی از پرسپولیس قطعی است و حاضر نیست اجازه بدهد با احساسات هواداران بازی شود. او دوباره گفت به دلایلی که نمی‌خواهد توضیح بدهد فعلا از پرسپولیس می‌رود و بعدا بر می‌گردد. به نظر می‌رسد با این اتفاق، بار دیگر از تاکتیک قدیمی آقای معاون پرده‌برداری شده باشد؛ آنجا که او سعی می‌کند با اعلام چنین اخباری، ستاره‌ها را رودرروی هواداران قرار بدهد و هزینه جدایی آنها را بالا ببرد.

پارسال هم بعد از پیوستن مهدی طارمی به ریزه‌اسپور ترکیه، عمده هواداران از او انتقاد کردند که چرا اول با باشگاه پرسپولیس مذاکره کرده و به توافق رسیده، اما سپس جدا شده است؟ طارمی هم در آن زمان با انتشار پستی صریح که متن آن در همه خبرگزاری‌ها بازنشر شد، انگشت اتهام را به سمت ترکاشوند گرفت. طارمی در بخشی از آن پست نوشته بود: «در جلسه هم من هیچ قولی ندادم که اون ترکاشوند به دروغ به سایت‌ها گفت من بستم تا فشار را از روی خودشان بردارند و همه چیز را سر من ساده که به عشق هوادار و پرسپولیس به باشگاه رفته بودم خراب کنند. اگه خبری بود اولین نفر خودم به همه اعلام می‌کردم تو همین صفحه خودم.» البته در آن زمان ترکاشوند از خودش دفاع کرد و خطاب به طارمی گفت: «من دروغ می‌گویم، وکیلت چطور؟» حالا باید دید توضیحات آقای معاون در مورد اتهام بازی با احساسات هواداران که به طور غیرمستقیم از طرف سروش رفیعی مطرح شده چیست؟

 

منبع: بانک ورزش
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۵۳ //
ارسال نظر
 
  • Ali

    ماپرسپولیسیا ازش راضی ایم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان