//
کدخبر: ۳۵۰۴ //

چه کسی از لیست تراکتور خارج می‌شود؟

در صورتی تراکتورسازی بخواهد دو بازیکن جذب کند، نام یک نفر از نفرات کنونی باید از لیست خارج شود.

چه کسی از لیست تراکتور خارج می‌شود؟

به گزارش فرتاک نیوز ، تیم تراکتورسازی برای تقویت خود در نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر تصمیم به جذب دو بازیکن در پست‌های هافبک و مهاجم گرفته است. امیر قلعه‌نویی، سرمربی سرخپوشان تبریزی امروز در مصاحبه‌ای که با خبرنگار ما داشت، اعلام کرد به باشگاه اعلام کرده دو بازیکن جذب کند. این در حالی است که تراکتورسازی فقط یک جای خالی در لیست خود دارد.

تراکتوری ها در نیم فصل نام سینا عشوری مصدوم را از لیست خود برای نیم فصل دوم خارج کردند و سروش رفیعی و علیرضا رمضانی نیز از این تیم جدا شدند. به جای آنها هاشم بیگ‌زاده، امید عالیشاه و احمد نوراللهی به عضویت تراکتورسازی در آمدند. با این حساب همان یک جای خالی در لیست باقی مانده است.

در چنین شرایطی قلعه‌نویی نگران تیمش برای رقابت بر سر جام قهرمانی لیگ برتر است و به همین خاطر دو بازیکن طراز اول خواسته؛ او حتی امروز اعلام کرد اگر لازم باشد یک بازیکن از لیست تیم خارج می‌شود. اینکه چه کسی در صورت جذب بازیکن جدید از لیست تراکتورسازی خارج می‌شود، هنوز مشخص نیست. باید منتظر ماند و دید آیا تراکتورسازی موفق به جذب دو بازیکن موردنظرش می‌شود یا خیر. اگر این اتفاق رخ دهد، آن وقت یکی از بازیکنان جدا خواهد شد.

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان