//
کدخبر: ۳۴۶۷۸۹ //
جام حذفی فوتبال

استقلال به دنبال فرار از سرنوشت پرسپولیس!

در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، تیم‌های استقلال و نساجی مازندران مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

استقلال به دنبال فرار از سرنوشت پرسپولیس!
به گزارش فرتاک نیوز،

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت 20:30 امشب (دوشنبه)  با برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران به پایان می‌رسد تا تکلیف 8 تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شود.

مهم‌ترین هدف استقلال در این فصل قهرمانی در لیگ برتر است اما به دلیل اینکه قرار است جام حذفی در تعطیلی لیگ به پایان برسد، فرهاد مجیدی اهمیت این رقابت‌ها را به شاگردانش گوشزد کرده است. آخرین بازی استقلال در لیگ با تساوی بدون گل برابر پیکان همراه بود و آنها نتوانستند در حضور تماشاگران‌شان به پیروزی برسند. این بار شاگردان مجیدی می‌خواهند اولین پیروزی در حضور تماشاگران‌ خود را جشن بگیرند. استقلال در این دیدار محروم و مصدومی ندارد اما سه نفر در دیدارهای قبلی اخطار گرفته‌اند که در صورت دریافت کارت زرد بازی بعدی را از دست می‌دهند. فرهاد مجیدی، ارسلان مطهری و مهدی مهدی‌پور این نفرات هستند.

استقلال تا پیش از رسیدن به این مرحله، تیم‌های نود ارومیه و پیکان را از پیش‌رو برداشته بود. حریف استقلال تیمی است که در دو بازی رفت و برگشت این تیم را با تساوی بدون گل متوقف کرد و شاگردان فرهاد مجیدی قصد دارند این بار طلسم نساجی را بشکنند.

نساجی‌ پس از شکست برابر فولاد خوزستان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، شرایط خوبی نداشت و ساکت الهامی از سمت سرمربیگری این تیم کناره‌گیری کرد ولی با بازگشت او همه چیز به حالت عادی بازگشت. خبر خوب دیگر برای نساجی، حضور تماشاگران‌شان در ورزشگاه آزادی است. اگر چه شاید تعداد آنها خیلی نباشد اما چون نساجی ورزشگاه اختصاصی در مازندران ندارد حضور اندک آنها در آزادی می‌تواند روحیه بخش باشد. نساجی در این بازی مسعود شجاعی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و نفراتی مثل اکبر صادقی نیز مصدوم هستند.

استقلال در این دیدار یک هدف عمده و بزرگ دارد و آن هم اینکه به سرنوشت پرسپولیس دچار نشود. پرسپولیس شب گذشته با شکست برابر آلومینیوم از گردونه این مسابقات کنار رفت و شاگردان مجیدی در تلاش هستند در جام حذفی نیز همانند لیگ از پرسپولیس پیشی بگیرند.

نتایج مسابقات برگزار شده به شرح زیر است:

مس کرمان یک - خیبر خرم‌آباد صفر

خلیج فارس ماهشهر یک (4) - مس رفسنجان یک (2) (در ضربات پنالتی)

پرسپولیس 2 - آلومینیوم اراک

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۷۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان