//
کدخبر: ۳۳۷۲۶ //
با 2 یا 3 تغییر نسبت به بازی رفت؛

ترکیب احتمالی تیم ایران مقابل ازبکستان

کارلوس کی‌روش احتمالا با دو یا سه تغییر نسبت به بازی دور رفت ترکیب ایران را مقابل ازبکستان مشخص می‌کند.

ترکیب احتمالی تیم ایران مقابل ازبکستان
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم ملی ایران در هشتمین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی از ساعت 21:15 امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ازبکستان قرار می‌گیرد که امیدوار است با حفظ روند بازی‌های اخیر همانند دور رفت بتواند برابر این تیم به پیروزی برسد و به‌عنوان نخستین تیم آسیایی جواز صعود را کسب کند.

 

کارلوس کی‌روش که بعد از اتمام مسابقات لیگ برتر و جام حذفی، زمان مناسبی برای آماده‌سازی بازیکنان تیم ملی در اردوی اتریش، مونته نگرو و روزهای گذشته در تهران داشته و به نظر می‌رسد توانسته در تمرینات ملی پوشان را به شرایط مطلوبی برساند و آماده دیدار حساس امشب مقابل ازبکستان کند.

 

در ترکیب ایران به احتمال فراوان علیرضا بیرانوند همانند تمام مسابقات گذشته تیم ملی وظیفه بسته نگهداشتن دروازه ایران را دارد؛ پژمان منتظری برخلاف مسابقه دور رفت که مصدوم بود این بار در کنار مرتضی پورعلی‌گنجی زوج خط دفاعی را تشکیل می‌دهند که ترکیب این دو مدافع برای چهارمین بار در مقدماتی جام جهانی دیده می‌شود.

 

رامین رضاییان که در مسابقه دوستانه برابر مونته نگرو یک پاس گل داده بود، برخلاف بازی برابر چین و قطر به جمع 11 مرد ابتدایی کارلوس کی‌روش برگشته و میلاد محمدی نیز مثل همیشه مدافع چپ ایران در دیدار امشب است.

 

دو هافبک دفاعی ایران برابر ازبکستان را سعید عزت‌اللهی و احسان حاج‌صفی تشکیل می‌دهند و یک خط جلوتر از آنها علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی به ترتیب به‌عنوان وینگرهای راست و چپ به کار گرفته شدند.

 

مسعود شجاعی، کاپیتان ایران نیز که در بازی رفت مقابل ازبکستان از روی ضربه ایستگاهی پاس گل داده بود امشب نیز احتمالا در پست هافبک هجومی بازی می‌کند و سردار آزمون تک مهاجم ایران برابر ازبک‌ها است.

 

ترکیب احتمالی ایران برابر ازبکستان به شرح زیر است:

 

علیرضا بیرانوند، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج‌صفی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، مسعود شجاعی و سردار آزمون.

 

در صورتی که کی‌روش این 11 بازیکن را برای شروع دیدار با ازبکستان انتخاب کند ایران سه تغییر نسبت به بازی دور رفت داشته و سید جلال حسینی، وحید امیری و رضا قوچان‌نژاد جای خود را به منتظری، جهانبخش و آزمون داده‌اند.

 

* البته این احتمال وجود دارد که ترکیب 1-3-2-4 ایران مقابل ازبکستان به سیستم 1-4-1-4 تبدیل شود و با نیمکت‌نشینی حاج‌صفی که یک هافبک دفاعی در تیم ملی است، وحید امیری در سمت چپ خط میانی به کار گرفته شود که در این صورت 11 مرد ابتدایی ایران به صورت زیر خواهند بود:

 

علیرضا بیرانوند، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، مهدی طارمی، مسعود شجاعی و سردار آزمون.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان