//
کدخبر: ۳۳۴۲۷۱ //

آندرانیک تیموریان سرمربی جدید پدیده می شود؟!

هافبک سابق استقلال و تیم ملی در آستانه هدایت پدیده قرار دارد.

آندرانیک تیموریان سرمربی جدید پدیده می شود؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پدیده مشهد در لیگ برتر فصل جاری در پایان هفته نهم این مسابقات هنوز نتوانسته بردی را کسب کند و با دو امتیاز در رتبه پایانی جدول رده‌بندی لیگ قرار دارد تا یکی از کاندیدای اصلی سقوط به لیگ دسته اول لیگ آزادگان قرار بگیرد.

پدیده در این فصل با مشکلات بسیاری مواجه بوده از آنجایی که فصل را با رضا مهاجری آغاز کرد و پس از حواشی بسیار در حالی که این مربی در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کرد به یک باره اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی شد. مهاجری و میثاقیان چند روز به طور مداوم هر دو در تمرینات این تیم مشهدی حضور پیدا می‌کردند تا پس از کش و قوس‌های فراوان مهاجری از این باشگاه جدا شود.

پس از باخت شب گذشته پدیده در مشهد  آن هم مقابل گل گهر سیرجان مسئولان این باشگاه مشهدی تصمیم  گرفتند تا تغییراتی دوباره در کادر فنی خود ایجاد کنند ظاهرا قرار است آندرانیک تیموریان کاپیتان سابق تیم ملی ایران به عنوان سرمربی جدید پدیده مشهد معرفی و مشغول به کار شود.

آندو چند سال در مشهد و در تیم ابومسلم مشهد به  میدان رفته و از همین تیم به فوتبال اروپا معرفی شد و حالا قرار است ناجی پدیده مشهد شود. طبق شنیده‌ها داود سیدعباسی یکی از دستیاران آندو در پدیده خواهد بود و اکبر میثاقیان هم همچنان در این باشگاه به عنوان مدیر فنی فعالیت خواهد نمود باید دید آندرانیک تیموریان که در زمان بازیگری‌اش سال‌ها کاپیتان تیم ملی بوده می‌تواند در اولین تجربه مربیگری‌اش موفق ظاهر شود یا خیر؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۲۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان