//
کدخبر: ۳۲۵۵۷ //

خبرهای خوب نقل و انتقالاتی از اردوی استقلال/ ستاره‌های آبی‌پوش فصل بعد

به گزارش فرتاک نیوز، کاوه رضایی و امید ابراهیمی بی تردید بهترین بازیکنان استقلال در فصل گذشته بودند، بازیکنانی که هر کدام در پستی که بازی می کردند موفق شدند نمایش بسیار خوبی از خود بجای بگذارند. شاید به همین دلیل هم باشد که اولویت اصلی باشگاه استقلال قبل از خرید بازیکن به تمدید قرارداد با این دو بازیکن برمی گردد.

 

اما از باشگاه استقلال خبر می رسد که امید ابراهیمی پیشنهاد چندان مهمی از کشورهای حوزه خلیج فارس ندارد و به همین دلیل به طور قطع قراردادش را با استقلال تمدید خواهد کرد.

 

ابراهیمی آخرین بازیکنی بود که فصل گذشته قراردادش را با استقلال تمدید کرد اما به نظر می رسد این فصل جز اولین نفراتی است که حداقل برای یک سال دیگر در جمع آبی پوشان ماندنی خواهدشد.

 

اما بازیکن بعدی کاوه رضایی است که آبی ها بسیار امیدوار به تمدید قرارداد او هستند. کاوه رضایی بندی در قراردادش دارد که اگر برای فصل پیش رو پیشنهاد خارجی دریافت نکند، اولویت مذاکره را با استقلالی ها می گذارد ضمن اینکه مبلغ قرارداد فصل آینده او هم در قراردادی که فصل قبل با استقلال امضا رساند مشخص است و بنابراین آبی ها بدون هیچ مشکلی می توانند قراردادش را تمدید کنند.

 

کاوه رضایی روز گذشته در صفحه اینستاگرام خود نوشت که هیچ پیشنهادی از خارج از کشور ندارد و به نظر می رسد این موضوع پالس مثبتی برای وی در فصل آینده است.

 

در روزهایی که باشگاه استقلال هنوز در شوک شکست سنگین به العین به سر می برد تمدید قرارداد با کاوه و امید ابراهیمی می تواند بهترین خبر برای هواداران این تیم باشد، اتفاقی که به نظر می رسد ظرف روزهای آینده نهایی می شود و آبی ها با قدرت کار جذب بازیکنان خود را آغاز می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان