//
کدخبر: ۳۲۱۰ //

آخرین صحبت عبدالله زاده درمورد پرسپولیسی شدن

مدافع نفت آبادان با بیان این که خوب فوتبال بازی می کنیم و می توانیم نتایج را برگردانیم، گفت:‌ با ارائه این فوتبال می توانیم به رده‌های بالاتر هم صعود کنیم.

آخرین صحبت عبدالله زاده درمورد پرسپولیسی شدن

علی عبدالله‌زاده در خصوص تساوی این تیم مقابل تراکتورسازی، اظهار کرد: ‌با وجود این که هوا سرد بود توانستیم یک بازی خوب و روی زمین انجام دهیم. نیمه اول چهار موقعیت تک به تک را از دست دادیم.

وی افزود: فرصت‌های ما در این نیمه بیشتر از تراکتورسازی بود و بهتر هم بازی کردیم ولی حریف ‌روی شوت خیلی قشنگ ابراهیمی به گل رسید. آن ها در ادامه حمله دیگری در این نیمه نداشتند.

بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان بیان کرد:‌ نیمه دوم نیز توانستم گل مساوی را به ثمر برسانیم، هر چند که متاسفانه سریع گل خوردیم. در بازی روز گذشته مالکیت توپ به صورت صد درصدی در اختیار ما بود و توانستیم گل تساوی را هم بزنیم. به هر حال کسب یک امتیاز از تیم تراکتورسازی که یکی از مدعیان لیگ است، خوب است ولی به نظرم می‌توانستیم بازی را ببریم.

وی درباره تغییر روند بازی نفت و این که در دو دیدار اخیر توانسته از دو بازی باخته با نتیجه خارج شود نیز ‌گفت:‌ از زمانی که فیروز کریمی سرمربی تیم شده است، ‌یکسری تاکتیک ها را با ما کار می کند و تمام تاکیدش این است که حتی اگر سه چهار گل هم عقب هستید، زیر توپ نزنید و بازی خودتان را انجام دهید تا بالاخره به گل برسید. به نظرم ما خوب فوتبال بازی می‌کنیم و می‌توانیم نتایج را برگردانیم.

عبدالله‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا نفت آبادان می‌تواند از رده فعلی جدا شود؟ خاطرنشان‌کرد: در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست ولی با فوتبالی که ما بازی می‌کنیم می‌توانیم به رده‌های بالاتر هم صعود کنیم.

وی در خصوص دیدار آینده تیمش مقابل استقلال تهران هم گفت: ‌ما میزبان هستیم و تیم ها با توجه به جو آبادان و به قول تماشاگران‌مان "جهم زرد تختی" نمی‌توانند با تمرکز فوتبال بازی کنند. استقلال تهران ‌تیم بزرگی است و دچار استرس نمی شود. مطمئنا کریمی نیز برنامه خاصی برای این دیدار دارد. ان‌شاءالله بتوانیم در آبادان به پیروزی برسیم.

بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان در پایان درباره پیشنهادش از باشگاه پرسپولیس، عنوان کرد: ‌آقای برانکو لطف داشتند و تا سه چهار روز پیش نیز به دنبال جذب من بود. البته فکر می‌کنم باشگاه‌ها به توافق نرسیدند. قرار بود بعد از بازی با تراکتورسازی نتیجه را به من بگویند که هنوز چیزی نگفته‌اند. به هر حال آرزوی هر بازیکن ایرانی است که در تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس بازی کند تا کارشان برای حضور در تیم‌ملی و لژیونر شدن راحت‌تر باشد. من هم مانند دیگر بازیکنان دوست دارم در این تیم ها به ویژه پرسپولیس که فوتبال نابی را ارائه می دهد، بازی کنم. به هر حال این موضوع دست من نیست و من با باشگاه قرارداد دارم و برای پیوستن به پرسپولیس، تابع نظر باشگاه نفت آبادان هستم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان