//
کدخبر: ۳۰۸۲۲ //

توافق نهایی استقلالی‌ها با بمب نقل و انتقالات/ قرارداد ۱.۶ میلیاردی

همان طور که هفته هاست شایعه توافق بهترین گلزن ذوب آهن با استقلال نقل محافل شده افشاگری مدیران باشگاه اصفهانی از قرارداد این بازیکن نشان از نهایی شدن این انتقال دارد.

توافق نهایی استقلالی‌ها با بمب نقل و انتقالات/ قرارداد 1.6 میلیاردی
به گزارش فرتاک نیوز،

مرتضی تبریزی بهترین گلزن فصل گذشته ذوب آهن با توجه به اتمام قراردادش با این باشگاه به یکی از سوژه های اصلی بازار تابستانی تبدیل شده است تا جایی که چند باشگاه مطرح لیگ برتری در پی شکار این بازیکن بودند که استقلال و علیرضا منصوریان از همه مشتریان در قبال عقد قرارداد با این مهاجم جدی تر ظاهر شده و توافق اولیه هم صورت گرفت.

 

در شرایطی که توافق این بازیکن با استقلالی ها به صورت رسمی تایید نشد مدیرعامل ذوب آهن با افشاگری پرده از توافق عجیب باشگاه تهرانی با تبریزی برداشت. سعید آذری در همین ارتباط گفت:« باشگاه استقلال طی تماسی که با مرتضی تبریزی داشته پیشنهادی به مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون تومان به او ارائه داده و طبیعی است که ما نمی توانیم  پیشنهادات وسوسه انگیز استقلال و پرسپولیس را به بازیکنان تیم مان بدهیم و بین مبلغ پیشنهادی استقلال و تیم ما اختلاف فاحشی وجود دارد».

 

منابع نزدیک به باشگاه استقلال در تایید این ادعا مدعی شدند مرتضی تبریزی از همان روزهای ابتدایی آغاز غیر رسمی بازار تابستانی با این تیم پرطرفدار پاتیخت به توافق رسید که در این توافق قرار شد تا استقلالی ها با او به صورت رسمی قراردادی 1.2 میلیاردی ببندند و مبلغی در حدود 400 میلیون تومان نیز به عنوان پول رضایتنامه پرداخت کنند که به این ترتیب ادعای مدیرعامل ذوب آهن مورد تایید قرار می گیرد.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان