//
کدخبر: ۲۴۲۴۰ //

اتفاقی که خشم مهاجم استقلال را برانگیخت/ شرط و شروط جدید برای تمدید قرارداد

کاوه رضایی از جمله بازیکنانی است که در اردوی استقلال با شایعات فراوانی در خصوص آینده‌‌اش مواجه شده است.

اتفاقی که خشم مهاجم استقلال را برانگیخت/ شرط و شروط جدید برای تمدید قرارداد

به گزارش فرتاک نیوز،مهاجم شماره 9 استقلال در فصل جاری عملکرد جالب‌توجهی در خط حمله داشت تا جایی که عنوان بهترین گلزن را به خود اختصاص داد تا به چهره محبوب سرمربی تیم تبدیل شود اما حتی این رابطه خوب با علیرضا منصوریان هم باعث نشده اختلافات این بازیکن با سران باشگاه پنهان بماند اما اینکه کاوه رضایی چرا از مدت‌ها قبل به یکی از سوژه‌های اردوی این تیم تبدیل شده است.

 

این موضوع برمی‌گردد به اتفاقاتی که در فصل جاری برای او افتاد و باعث شد برای مدتی کاوه در اعتراض به بدقولی‌های باشگاه از حضور در تمرینات آن هم به صورت کاملاً هماهنگ شده، خودداری کند.

 

بزرگترین دلیل این اختلافات به آپشن‌های قرارداد کاوه برمی‌گردد؛ جایی که گفته می‌شود سران باشگاه با اطلاع از پولی که در ابتدای فصل به صورت زیرمیزی به حساب این بازیکن واریز شد، به عنوان بخشی از قرارداد مالی او در تسویه‌حساب استفاده کردند که همین امر باعث عصبانیت شدید کاوه رضایی شد.

 

در شرایطی که منصوریان در هفته‌های گذشته سعی کرده با پادرمیانی میان دو طرف زمینه برطرف شدن سوءتفاهمات را فراهم کند اما کاوه برای ماندن و تمدید قرارداد خود با استقلال این بار آپشن‌های بیشتری را در قرارداد پیشنهادی‌‌اش به باشگاه گنجانده که ممکن است با همین درخواست، پرونده حضور او در این تیم زودتر از حد تصور بسته شود.

 

مهاجم استقلال از جمله آپشن‌هایی که در قرارداد پیشنهادی مد‌نظر قرار داده، دریافت نیمی از مبلغ مد‌نظرش به صورت نقد در تابستان است ضمن اینکه او برای گلزنی، برد، صعود در آسیا و همچنین قهرمانی هم شرایط مالی خاصی را مطالبه کرده که همه آنها باعث شد درصد ماندنش در استقلال تا حد زیادی کاهش پیدا کند و باشگاه به دنبال آلترناتیوهای جدیدی برای این بازیکن باشد.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان