تاریخ انتشار: 1398/09/03 00:46
کد خبر: 80263

فونسکا:بازی دشواری در انتظار ماست

سرمربی رم امیدوار به نتیجه گرفتن تیمش مقابل برشاست.
فونسکا:بازی دشواری در انتظار ماست

پائولو فونسکا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل برشا در هفته جاری رقابت‌های سری A ایتالیا از لزوم نتیجه گرفتن تیم پایتخت ایتالیا سخن گفت.

 سرمربی تیم فوتبال رم در این باره گفت: با وجود اینکه برشا اخیرا مشکلاتی داشت و سرمربی خود را عوض کرد اما  همچنان تیم خوبی محسوب می‌شود. بازی دشواری در انتظار ماست. برخی از بازی‌های اخیر این تیم را دیده‌ام. به عنوان مثال برشا مقابل اینتر و ناپولی بسیار خوب بازی کرد و بازیکنان مستعدی دارد.لئوناردو اسپیناتزولا به دلیل مصدومیت در کنار ما نخواهد بود. مخیتاریان هم درحال سپری کردن آخرین مرحله ریکاوری خود است. فکر می‌کنم هر 2  بازیکن برای دیدار آینده به ترکیب اضافه شوند. پاستوره چند روز پیش دچار کوفتگی از ناحیه ساق پا شد، بنابراین تصمیم گرفتیم در این دیدار به او استراحت بدهیم.

 او در ادامه افزود: لورنتزو پلگرینی آماده بازی است و این یعنی جانلوکا مانچینی می‌تواندبه پست اصلی خود در خط دفاعی برگردد.  فشار رسانه‌ها  یا حضور فلورنزی در تیم ملی ایتالیا هیچ ربطی به شرایط رم ندارد. من هستم که تصمیم می‌گیرم فلورنزی چه زمانی بازی کند. فراموش نکنید فلورنزی هنوز کاپیتان ماست. رم باید از هر نظر پیشرفت کند. در زمینه فیزیکی، ذهنی و فنی باید بهتر شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7gbl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برشا و تلاش برای فرار از منطقه سقوط در مقابل افعی ها
سری آ ایتالیا؛