تاریخ انتشار: 1396/07/26 14:06
کد خبر: 177637

مهدی ترابی: ولی صعود به مرحله حذفی جام جهانی غیرممکن نیست

مهدی ترابی: ولی صعود به مرحله حذفی جام جهانی غیرممکن نیست

 سایپا بعد از شروع بسیار خوبی که در لیگ برتر داشت و به وی‍ژه بعد از برد برابر استقلال دیگر نتایج خوبی نگرفت. شاگردان علی دایی در 5بازی گذشته فقط 3امتیاز گرفته‌اند و این موضوع باعث شده آنها در جدول رده‌بندی جایگاه چندانی خوبی نداشته باشند. با این حال مهدی ترابی مهاجم سایپا امیدوار است که آنها نتایج چند هفته اخیر را جبران کنند و به جمع تیم‌های بالای جدول اضافه شوند. با ترابی درباره شرایط سایپا، موقعیت خودش در تیم ملی و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم.

 سایپا در 5 بازی اخیر فقط 3 امتیاز گرفته است. دلایل این نتایج ضعیف چیست؟

تیم ما خیلی خوب بازی می‌کند ولی در زدن ضربات آخر کم‌دقت هستیم. در دو بازی برابر پارس و سپیدرود در دقایق 92 و 93 پیروزی را از دست دادیم. در همین بازی با سپیدرود باید با اختلاف 4گل برنده می‌شدیم که متاسفانه بازی مساوی شد. امیدوارم در ادامه بتوانیم این نتایج را جبران کنیم. می‌توانیم با یکی، دو برد شرایط خودمان را بهتر کنیم.

 اینکه سایپا مشکل گل زدن دارد، به عملکرد ضعیف مهاجم‌ها مربوط نمی‌شود؟

به هر حال ما کم‌دقت هستیم و گاهی اوقات عجله می‌کنیم. امیدوارم با تمرین‌هایی که آقای دایی در نظر می‌گیرد این مشکلات برطرف شود و بتوانیم فولاد را ببریم.

 ظاهرا مقابل فولاد محروم هستی، درست است؟

بله همین‌طور است. در بازی با سپیدرود در آن صحنه‌ای که اخطار گرفتم اصلا قصد تمارض نداشتم و البته نمی‌دانم برخوردی صورت گرفت یا نه. با این حال قبل از اینکه با آقای فغانی صحبت کنم او کارت زرد را نشان داد و من محروم شدم.

 از عملکردت در 9بازی گذشته راضی هستی؟

در 4بازی ابتدایی همه‌چیز برای بازیکنان خوب بود ولی در 5بازی گذشته نتایج خوبی نگرفتیم. می‌توانستم بهتر باشم و تلاش می‌کنم در بازی‌های آینده عملکرد خوبی داشته باشم.

 از بازی در پست هافبک چپ و راست راضی هستی؟

پست بازی من همین است و شرایط طوری است که می‌توانم وقتی حمله می‌کنیم در کارهای تهاجمی هم شرکت کنم.

 درباره شرایط خودت در تیم ملی صحبت کن.

در بازی با توگو به میدان رفتم و این بازی محک خوبی برای ما بود. در بازی با روسیه هم با صلاحدید کی‌روش بازی نکردم. البته این مسابقه‌ای بسیار خوب بود که با میزبان جام‌جهانی انجام دادیم. برگزاری این بازی‌ها می‌تواند به آمادگی تیم ملی کمک کند.

 فکر می‌کنی ایران در جام‌جهانی به مرحله حذفی صعود کند؟

بدون تردید کار ما سخت است ولی صعود به مرحله حذفی غیرممکن نیست. این اتفاق با تلاش بچه‌ها و درایت کادرفنی شدنی است؛ به شرطی که تیم ملی حمایت شود.

پیش‌بینی می‌کنی در جام‌جهانی با چه تیم‌هایی همگروه شوی؟

پیش‌بینی در این مورد سخت است ولی من دوست دارم با اسپانیا همگروه شویم، چون فوتبال این کشور را دوست دارم. امیدوارم در گروهی قرار بگیریم که در نهایت صعود کنیم.

 پیشنهاد اروپایی نداری؟

فعلا که خبری نیست ولی امیدوارم عملکردم طوری باشد که فصل آینده به اروپا بروم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m7gjy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی ترابی: تیم ملی من را رها نکرد