//
کدخبر: ۲۱۵۷ //

سروش و محسن؛ کدام یک بازیساز اول پرسپولیس خواهند بود؟

با آمدن سروش رفیعی نه تنها مسلمان روی نیمکت ننشست بلکه 90دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد.

سروش و محسن؛ کدام یک بازیساز اول پرسپولیس خواهند بود؟

به گزارش فرتاک نیوز؛  تا قبل از مسابقه  پرسپولیس با سایپا، تصور می‌شد پیوستن سروش رفیعی به پرسپولیس، جایگاه محسن مسلمان در ترکیب ثابت تیم برانکو را متزلزل خواهد کرد اما تنها 90 دقیقه زمان کافی بود تا اهمیت محسن در ترکیب جدید پرسپولیس با حضور سروش نیز مشخص شود.

 

هافبک شماره 77، یکی از بهترین نمایش‌های فصل‌اش را روز گذشته در مقابل سایپا تجربه کرد. او در نیمه اول بارها با دوندگی فوق‌العاده و خلاقیت همیشگی‌اش جریان بازی را به سود پرسپولیس تغییر داده بود، در آغاز نیمه دوم گل مهدی طارمی را ساخت و مرد کلیدی تیم پروفسور در مسیر رسیدن به یک پیروزی دشوار شد.  برانکو که در هر دو مسابقه گذشته محسن مسلمان را قبل از رسیدن بازی به دقایق پایانی از زمین بیرون کشیده بود، این بار تحت تاثیر درخشش این بازیکن قرار گرفت و او را تا پایان بازی در زمین حفظ کرد.

حتی تغییر پست و قرار گرفتن در سمت چپ خط هافبک، کیفیت مسلمان را کاهش نداد و این بازیکن را سردرگم نکرد. مهندس این روزهای پرسپولیس، یکی از کلیدی‌ترین نفرات این تیم در نبرد قطع‌نشدنی صدر جدول است. یک فوتبالیست خوش‌روحیه که موجب می‌شود هواداران قرمزها در پایان هر بازی استادیوم را ترک نکنند و شانس جشن‌گرفتن با او را از دست ندهند

 

 

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان