تاریخ انتشار: 1398/06/08 22:40
کد خبر: 89749

دنیزلی در یادگار امام،مچ کالدرون را خواباند تی تی ها برای مدعیان خط ونشان کشیدند

دنیزلی در یادگار امام،مچ کالدرون را خواباند
تی تی ها برای مدعیان خط ونشان کشیدند

بی شک حساس ترین دیدار هفته دوم را دوتیم تراکتو و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار کردند.

نیمه اول این دیدار بدون ایجاد موقعیت گلزنی ،می رفت که به پایان برسد که تبریزی ها از روی  یک ضربه کرنر که درمتن آن شجاعی قرارداشت ،با شوت سرکش حاج صفی که ازقبل برنامه ریزی شده بود، درمیان اشتباه محرز بازیکنان پرسپولیس در مهار این بازیکن سوتزن ،با یک گل بسود تراکتورسازی به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار،یک بازی فیزیکی،درگیرانه همراه با پرسینگ شدید ازسوی بازیکنان هر دوتیم  بویژه در میانه زمین سپری شد.دوندگی و بستن فضاها ازسوی دنیزلی و کالدرون حرف اول بازی درنیمه اول بود.

درنیمه دوم تراکتور به عقب زمین خود برگشت و منتظر ضدحملات نشست.آنها دو بار روی این تاکتیک بشدت خطرناک ظاهر شدند و هر دو بار شجاعی باتجربه حضور پررنگی درآنها داشت.شاگردان کالدرون درنیمه دوم سراسیمه و سردرگم و بی برنامه نشان دادند،آنها بجای ارائه یک بازی منطقی ، روی به بازی احساسی و بی هدف آوردند.بیشتر توپ ها قطع می شدند و اکثر توپ های سوم را بازیکنان خط میانی تراکتور جمع می کردند.تعویض های کالدرون برخلاف دنیزلی مطلقا جواب نداد.

ضربه خطرناک بشار روی شروع مجدد و ضربه سر امیری روی ارسال ایستگاهی ترابی که از روزهای اوجش فاصله داشت با واکنش عالی مظاهری همراه بود،تنها حملات قابل ذکر مدافع عنوان قهرمانی درنیمه مربیان بود. سرانجام حملات احساسی پرسپولیس ره به جایی نبرد تا تی تی ها  با گل حاج صفی به سه امتیاز شیرین این دیدار حساس دست یابند.هر چند هنوز زود است که که درمورد کالدرون وسبک بازی او به قضاوت نشست،اما درچنین دیدارهایی عیار مربیان بزرگ مشخص میشود و نهایتا دنیزلی بخوبی تفکرات کالدرون را خوانده بود و توانست با اتخاذ یک استراتژی مناسب،مچ این آرژانتینی باتجربه را بخواباند. در این بازی ضعف های پرسپولیس بخوبی مشخص شد و بدین ترتیب، کالدرون درفصل جاری با مشکلاتی روبرو خواهد شدگرچه تعطیلی لیگ می تواند،عصای دست کالدرون برای ترمیم نقاط ضعف پرسپولیس باشد.سرخ پوشان پایتخت همانند سالیان اخیر از یک مهاجم نوک کلاسیک بلند قامت ، سرزن و قدرتی رنج می برد،بازیکنی که بتواند در محوطه جریمه در زمانی که مدافعین حریف فضاها را برای حرکت روی زمین بخوبی بسته اند،با ارسال ازکناره ها،گلزنی کند.این مهاجم برزیلی نشان داد که سرزن قهاری نیست،هرچند هنوز زود است که نظر صائبی در مورد او داد. درپایان تبریزی ها دریک روز خوب توانستند ،مزد زحمات خود را با یک بازی منطقی و به دور ازهیجانات کاذب بگیرند تا خود را درحمع مدعیان ببیند.

شادگان-امین یزدانی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wrgz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دنیزلی: برتری مقابل پرسپولیس خیلی مهم بود