تاریخ انتشار: 1398/01/10 21:36
کد خبر: 105089

کاپیتان استقلال قربانی باخت در دربی؛ رحمتی زننده پنالتی را تغییر نداد!

سید مهدی رحمتی در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت من به منشا فقط گفتم اگر کاملا آماده هستی پنالتی را بزن.
کاپیتان استقلال قربانی باخت در دربی؛ رحمتی زننده پنالتی را تغییر نداد!

دربی پایتخت با برتری آبی پوشان تهرانی شروع شد ولی آن ها در امر گلزنی ناکام بودند تا اینکه دروازه سید مهدی رحمتی باز شد. استقلال بعد از دریافت گل به حملات خود افزود تا اینکه دقیقه 45 خطای کامیابی نیا روی بازیکن استقلال را اشکان خورشیدی داور این دیدار پنالتی اعلام کرد.

بعد از اعلام پنالتی گادوین منشا که انگیزه زیادی برای باز کردن دروازه تیم سابقش داشت توپ را گرفت تا پنالتی را او بزند. تمام رسانه ها به اشتباه اعلام کردند که سید مهدی رحمتی جلو آمد و او را متقاعد کرد که اجازه بدهد تا فرشید اسماعیلی پشت توپ قرار بگیرد، دستور کاپیتان آبی پوشان اجرایی شد ولی فرشید اسماعیلی با یک ضربه چیپ توپ را به بیرون زد تا بزرگترین شانس گلزنی استقلال در دربی هشتاد و نهم از بین برود.

اصل ماجرا این نبود و رحمتی زننده پنالتی را تغییر نداد او در گفت و گویی اختصاصی با سایت فرتاک ورزشی گفت من تنها به منشا گفتم: "اگر صد در صد آمادگی داری پنالتی را بزن اگر کامل آماده نیستی نه".

اما تمام هجمه ها بعد از پایان دربی سمت  رحمتی آمد. کاپیتان آبی پوشان زننده پنالتی را تغییر نداد و حتی به فرشید اسماعیلی نگفت که پشت توپ بایستد و شاید تمام این هجمه ها تنها توجیه‌ای برای باخت باشد که استقلالی ها به اشتباه به آن رو زده اند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwloj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عملکرد ضعیف علی کریمی مقابل پرسپولیس؛ بدون حتی یک قطع توپ!