تاریخ انتشار: 1397/11/11 13:06
کد خبر: 111806

در انتظار نمایش خریدهای جدید پرسپولیس/محمد نادری؛ مسوولیت سنگین در غیاب کاپیتان!

با پایان محرومیت نقل و انتقالات زمستانی، جدال جام حذفی می‌تواند با جذابیت دو چندانی برای هواداران پرسپولیس همراه باشد چرا که به استقبال خریدهای جدید خود خواهند رفت.
در انتظار نمایش خریدهای جدید پرسپولیس/محمد نادری؛ مسوولیت سنگین در غیاب کاپیتان!

دو پنجره محرومیت نقل و انتقالاتی به هر شکلی که بود برای پرسپولیس و هوادارانش به پایان رسید و آنها با خریدهای جدید خود در اولین گام باید در جام حذفی برابر سپیدرود حاضر شوند، جایی که طی فصول اخیر با برانکو به یک طلسم بزرگ برای آنها تبدیل شده و شاید اکنون با ستاره‌های جدید یکی دیگر از خوان‌ها را به سلامت عبور کنند.

 

محمد نادری؛ مسوولیت سنگین در غیاب کاپیتان

مدافع چپ‌پای تازه به خدمت گرفته شده در صورتی که سیدجلال حسینی تا لحظات پایانی نزدیک به این دیدار مجوز بازی دریافت نکند انتخاب برانکو در ترکیب خواهد بود. او که با درخشش در تراکتورسازی توانست نام خود را مطرح کند، روزهای عجیبی را در بلژیک سپری کرد تا با پیشنهاد پرسپولیس با قراردادی شش ماهه به این تیم بپیوندد. او که توانایی بازی در سه پست دفاع میانی، دفاع چپ و هافبک دفاعی را داراست احتمالا در این بازی به عنوان زوج شجاع خلیل زاده و به جای سیدجلال حسینی مصدوم به میدان برود و باید دید در اولین گام برابر سپیدرود چه نمایشی خواهد داشت.

 

مهدی شیری؛ جشن تولد در سردار جنگل

مدافع راست سابق نفت تهران و پیکان نیم فصل را با وسوسه حضور در پرسپولیس پشت سر گذاشت و اکنون بعد از نمایش قابل قبول در دیدارهای تدارکاتی در اولین بازی رسمی خود که مصادف با سالروز تولدش است برای سرخپوشان با شماره ۱۷ به میدان خواهد رفت. با جدایی صادق محرمی و مصدومیت حسین ماهینی بزرگترین نیاز این تیم مدافع راست بود که با حضورش امیدواری نزد هواداران افزایش یافت و اکنون همه در انتظار نمایش او برابر سپیدرود هستند.

 

سروش رفیعی؛ بازگشت به خانه

دوری یک ساله سروش رفیعی از پرسپولیس نیز نتوانست خدشه‌ای در محبوبیت او در نزد هواداران این تیم شکل دهد و شماره هفت اکنون در بازگشت مجدد خود به جمع شاگردان برانکو امیدوار است روزهای تلخ حضور در قطر و پرماجرای فولاد خوزستان را به فراموشی بسپارد. در غیاب بشار رسن، سرمربی سرخپوشان می‌تواند به بازیسازی هافبک تکنیکی و البته گلزن تیمش در این بازی کاملا امیدوار باشد و باید دید او برابر شاگردان علی کریمی قادر خواهد بود در چمن مصنوعی سردار جنگل نمایش مدنظر را به اجرا بگذارد یا خیر.

 

مهدی شریفی؛ به دنبال فرصت اثبات

وقتی از سپاهان کنار گذاشته شد، هیچ اتفاقی نمی‌توانست شیرین و باورنکردنی‌تر از حضور در پرسپولیس باشد. شریفی که به عنوان یک وینگر گلزن با قابلیت حضور در پست مهاجم به عضویت پرسپولیس در آمده، شاید در بازی فردا از ابتدا در ترکیب اصلی نباشد اما می‌تواند امیدوار باشد در فرصت کوتاهی که نصیب خود در جریان بازی خواهد کرد اعتماد هواداران و خصوصا برانکو را به خود جلب کند. شریفی در ابتدای فصل مورد توجه علی کریمی و سپیدرود نیز قرار داشت و با توجه به محرومیت پرسپولیس گمانه‌زنی درباره حضور قرضی او در این تیم نیز شنیده می‌شد که در ادامه با مخالفت برانکو این انتقال نهایی نشد.

 

ولادیمیر بودیمیر؛ در انتظار یک استارت قدرتمند

نمایش خرید کروات در دیناموزاگرب به شکلی بوده که هواداران پرسپولیس برای نمایش او در ترکیب تیم بی‌تابی کنند. بودیمیر در ترکیب دینامو یک مهاجم چارچوب شناس و گلزن بود که در صورت تداوم این شرایط در پرسپولیس آنها را صاحب یک مهاجم ششدانگ و شاید مطابق آنچه که برانکو مطالبه می‌کرد -مهاجم قاتل- او را به خواسته‌اش برساند. بودیمیر طبق آنچه که در دیدارهای تدارکاتی نشان داد قادر است خیلی زود خود را با شرایط وفق دهد و باید دید در جام حذفی و در اولین گام نیز این مساله را با گلزنی و کمک به تیم برای یک صعود خارج از خانه کمک خواهد کرد یا خیر. در بازی فردا بیشتر نگاه‌ها به ضربات او دوخته شده و موفقیت او نه تنها یک پیروزی در اولین گام برای او محسوب خواهد شد که برانکو را نیز به واسطه انتخابش سربلند خواهد کرد.

دو خرید دیگر پرسپولیس مهدی ترابی و سعید کریمی هستند. ترابی با توجه به حضور در تیم ملی با استراحت برانکو همراه شده و در این بازی تیم را همراهی نخواهد کرد. سعید کریمی نیز در دیدارهای تدارکاتی نمایش خوبی داشت و باید دید در این بازی رسمی به او فرصت خودنمایی خواهد رسید یا خیر.

با پایان محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس اکنون هواداران تیم با امیدواری و هیجان بیشتری در انتظار اولین بازی این تیم با شماتیک جدید هستند. هیجانی که باعث شده آنها حتی به خلا حضور چندین بازیکن تیم نیز اشاره نداشته باشند و نباید از خاطر برد که برانکو در این بازی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و بشار رسن را به دلیل استراحت بعد از حضور در اردوی تیم ملی در اختیار ندارد، محسن ربیع خواه، آدام همتی و سیدجلال حسینی به این بازی نرسیده‌اند و کمال کامیابی نیا نیز با محرومیت مواجه است و آنها چندی است که حسین ماهینی و محمد انصاری را با مصدومیت طولانی مدت در اختیار ندارند تا تعداد غایبان تیم در این جدال به ۹ بازیکن برسد. موضوعی که پیش از پایان محرومیت نقل و انتقالات به مثابه یک بحران برای آنها محسوب می‌شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpeev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لحظه‌شماری پروفسور برای بازگشت به میدان/انگیزه برانکو هزار برابر گذشته!