//
کدخبر: ۱۶۳۷۹۴ //

آخرین فعالیت‌های قلعه‌نویی؛ ستاره جنجالی تراکتور در راه اصفهان

زردپوشان اصفهانی با قدرت برای نیم‌فصل‌دوم لیگ برتر ایران آماده شده‌اند.

آخرین فعالیت‌های قلعه‌نویی؛ ستاره جنجالی تراکتور در راه اصفهان
به گزارش فرتاک نیوز،

سپاهان قهرمان نیم‌فصل اول لیگ برتر ایران برای حضور پر قدرت در ادامۀ مسابقات چند بازیکن مطرح به خدمت گرفت. زردپوشان اصفهانی با 31 امتیاز به لطف تفاضل گل بهتر در مقایسه با پرسپولیس و پدیده به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یافتند.

امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان در نقل‌وانتقالات زمستانی 4 بازیکن جذب کرد. علی قربانی مهاجم فصل گذشتۀ استقلال که در این فصل به اسپارتاک تراوانا پیوسته بود، به ایران بازگشت تا فوتبال خود را در سپاهان دنبال کند. محسن مسلمان هافبک مغضوب برانکو که ابتدای فصل به ذوب‌آهن پیوسته بود، پس از فسخ قراردادش  شاگرد امیر قلعه‌نویی شد.

محمد ابراهیمی بازیکن سابق تراکتورسازی پس از حضور در لیگ 1 با امضای قراردادی به سپاهان پیوست. همچنین محمد مسلمی‌پور مدافع جوان تراکتورسازی با اتمام قراردادش به تیم قهرمان نیم‌فصل منتقل شد. دو بازیکن سپاهان، جلال‌الدین علی‌محمدی و میلاد سرلک در خواست جدایی داده‌اند و احتمالاً با جذب بازیکنان مد نظر امیر قلعه‌نویی، باشگاه رضایت‌نامۀ این دو بازیکن را صادر خواهد کرد.

سینا عشوری هافبک جنجالی تراکتورسازی مدنظر امیر قلعه‌نویی است  و با حضور احتمالی او پروندۀ نقل‌و‌انتقالات سپاهان بسته خواهد شد.

نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر ایران 14 بهمن‌ماه به پایان خواهد رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۳۷۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان