//
کدخبر: ۱۶۲۶ //

تلاش می‌کنیم جلوی دلالیسم، جادو و سوءاستفاده در فوتبال را بگیریم/ یکی از مهم‌ترین مسائلی که به آن ورود می‌کنیم «فوتبال پایه» است

عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: تمام تلاش ما بر این است که جلوی دلالیسم، جادو و سوءاستفاده را در فوتبال بگیریم و دست دلالان و جادوگران را کوتاه کنیم

بهنام ابوالقاسم‌پور ، در مورد حضور در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به پیشنهاد مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) و مرتضی تورک (رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال) عضو کمیته اخلاق شدم. به هر حال کمیته اخلاق، یک عضو فوتبالی می‌خواست. من این مسئله را به فال نیک می‌گیرم.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است که جلوی دلالیسم، جادو و سوءاستفاده را در فوتبال بگیریم و دست دلالان و جادوگران را کوتاه کنیم. قصد داریم برای باشگاه‌ها فرهنگ‌سازی کنیم. خیلی از فوتبالیست‌های ما نمی‌دانند وقتی با این مسائل روبرو می‌شوند، باید چه کار کنند. باید آنها را آگاه کنیم.

عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بازیکنان باید بدانند اگر کسی تهدیدشان کرد یا وارد حریم خصوصی آنها شد باید چه واکنشی نشان دهند. زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم هم چنین اتفاقاتی رخ می‌داد و موضوعاتی مثل دلالی وجود داشت ولی فضای مجازی نبود و اینگونه مسائل دیر به دیر مشخص می‌شد.

ابوالقاسم‌پور خاطرنشان کرد: فوتبالیست‌ها باید حواس‌شان به این اتفاقات باشد. به عنوان عضو فوتبالی کمیته اخلاق خطاب به بازیکنان می‌گویم اگر اتفاقی افتاد، بیایند به کمیته اخلاق بگویند، اینجا را مثل خانه خودشان و همچنین ما را یکی از خودشان بدانند.

وی در پایان، با اشاره به فوتبال پایه گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که به آن ورود می‌کنیم «فوتبال پایه» است. خانواده‌ها اگر اتفاقی برای‌شان می‌افتد، به ما بگویند. ما می‌خواهیم کاری کنیم که این مسائل نباشد.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان