//
کدخبر: ۱۵۲۹ //

تراکتور موقتا صدرنشین شد؛ استقلال با یک گل برد

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با برتری تراکتورسازی تبریز مقابل استقلال خوزستان و توقف پیکان مقابل گسترش فولاد پیگیری شد.

 به گزارش فرتاک نیوز، هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز (پنج‌شنبه) با برگزاری دیداری بین دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز از ساعت 15:30 در ورزشگاه غدیر اهواز پیگیری شد که در پایان این دیدار تیم تراکتورسازی موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل میزبان خود به برتری برسد.

 
تک گل این دیدار را مهدی شریفی در دقیقه 86 به ثمر رساند.
 
قضاوت دیدار استقلال خوزستان - تراکتورسازی تبریز را احمد صالحی بر عهده داشت. او در این دیدار به خالد شفیعی و هادی محمدی از تیم تراکتورسازی و مصطفی ماهی، پیمان شیرزادی و عقیل کعبی از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.
 
در دیگر دیدار امروز مصاف تیم‌های پیکان و گسترش فولاد تبریز از ساعت 15 امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس پیگیری شد که این مسابقه با تساوی یک - یک به پایان رسید تا شاگردان مجید جلالی در خانه خود متوقف شوند.
 
یوسف سیدی در دقیقه 19 برای گسترش فولاد و سیامک نعمتی در دقیقه 45 برای پیکان گلزنی کردند.
 
با این نتیجه، پیکان 26 امتیازی شد و موقتاً به رتبه سوم جدول رسید. گسترش فولاد هم با 21 امتیاز موقتاً در جایگاه نهم جدول باقی ماند.
 
وحید کاظمی داور این مسابقه به امیرحسین کریمی و سیامک نعمتی از پیکان و بابک نعمتی و داریوش شجاعیان از گسترش کارت زرد نشان داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان