تاریخ انتشار: 1397/09/04 22:57
از پاشازاده تشکر میکنم
کد خبر: 120323

استحقاری:پنالتی صد در صد ما گرفته نشد/با تعویض ها و تغییر تاکتیک نبض بازی را کنترل کردیم

سرمربی بادران تهران اعتقاد دارد که در بازی با گل گهر پنالتی آنها نادیده گرفته شده است.
استحقاری:پنالتی صد در صد ما گرفته نشد/با تعویض ها و تغییر تاکتیک نبض بازی را کنترل کردیم

بازی مهم هفته بین گلگهر سیرجان و بادران در حالی با تساوی به پایان رسید که با تک امتیاز این بازی گلگهر با 23 امتیاز موقتا به صدر جدول رسید و بادران 16 امتیازی شد و فاصله خود با صدر جدول را کم کرد.

در نیمه اول بادران با یک گل پیش افتاد اما گلگهر توسط آوخ کاپیتان خود بازی را به تساوی کشاند.

فرشید استحقاری سرمربی بادران در رابطه با شرایط کلی تیمش گفت؛قبل از هر چیز تشکر میکنم از

زحمات مهدی پاشازاده که این تک امتیاز حساس متعلق به ایشان است و قطعا در ادامه مسیر تجربیات ایشان به کارمان میاید.در کل در وضعیت مطلوبی قرار داریم و از این به بعد نیز با تلاش شبانه روزی بادران را به روز های اوج خواهیم رساند.برای ادامه فصل برنامه ریزی مفصلی کرده ایم و برای هر دقیقه از بازی برنامه خاصی داریم.استانداردهای فنی تیم بادران رو به حدی میرسونیم که شایسته تقدیر باشه و حریف سر سختی برای تمام رقبا باشیم.

وی در رابطه با بازی امروز برابر گلگهر گفت: دو نیمه متفاوت داشتیم،نیمه اول بازی بسیار خوب و هوشمندانه ایی و با کلاس تاکتیکی بالایی انجام دادیم،به گل هم رسیدیم و اگر شانس بیشتری داشتیم میتوانستیم به گل دوم نیز دست پیدا کنیم.ضمن اینکه متاسفانه پنالتی صدرصدی هم که روی اکبرخواه انجام شد نادیده گرفته شد و مورد بی مهری قرار گرفتیم.

در نیمه دوم فشار تیم حریف زیاد شد که گل هم دریافت کردیم اما با تعوضهایی که انجام دادیم،تغییر تاکتیک رو هم در دستور کار قرار دادیم و توانستیم باز هم نبض بازی رو در دست بگیریم ولی در نهایت بازی با نتیجه مساوی به اتمام رسید.

 در کل بازی با تیم گلگهر و وینگو بگویچ اونم با حمایت پرشور مردم خونگرم سیرجان سخت بود اما خوشحالم که با تاکتیک مناسب و همت و تلاش زیاد بازیکنانم به تک امتیاز مهم بازی رسیدیم.از تمام بازیکنان بادران تشکر ویژه میکنم.

وی در رابطه با آینده بادران نیز افزود:قطعا روز های خوبی در انتظار ما هست و با برنامه ریزی که انجام دادیم و تلاشی که از خودمون نشون میدیم یک تیم قابل تحسین رو خواهیم ساخت.به آینده بادران خوشبینم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvrlz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ استحقاری با راه آهن  رسما قرارداد بست