//
کدخبر: ۱۴۱۲۹ //

آچار فرانسه پرسپولیس عصای دست کی روش

حسین ماهینی را باید آچار فرانسه پرسپولیس در لیگ شانزدهم دانست که شاید در ادامه نیز بتواند عصای دست کی روش در بازی های ملی باشد.

آچار فرانسه پرسپولیس عصای دست کی روش

به گزارش فرتاک نیوز؛ حسین ماهینی که در این فصل در تمامی پست‌های دفاعی برای پرسپولیس به میدان رفته، توانسته بهترین عملکرد را در سمت چپ نسبت به دیگر بازیکنان از خود به جا بگذارد و به نظر می‌رسد برانکو نیز تصمیم نهایی خود را برای حضور این بازیکن در ادامه فصل در سمت چپ دفاعی گرفته باشد.

 

ماهینی در دیدار برابر استقلال خوزستان نیز موفق شد عملکرد خوبی در فاز تدافعی و تهاجمی از خود به جا بگذارد و همکاری جالب توجهی با سروش رفیعی و محسن مسلمان داشت و بار تهاجمی این تیم را از سمت راست برداشت.

 

شماره 13 پرسپولیس که پیش از این در ذوب آهن تجربه حضور در سمت چپ دفاعی را داشته، اکنون به نظر می‌رسد بار دیگر به پست قدیمی خود بازگردد و انگیزه‌هایش برای بازگشت به تیم ملی را باید در این پست جستجو کند.

 

جایی که کارلوس کی روش نیز مشکلات زیادی در آن داشته و اکنون این جناح را بعد از احسان حاج صفی به میلاد محمدی سپرده است و باید دید کاپیتان دوم پرسپولیس موفق خواهد شد دومین جام جهانی‌اش را این بار در سمت مخالف دفاعی تجربه کند یا خیر.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان