//
کدخبر: ۱۳۹۰۴ //
قبول ندارم که ما انگیزه برد نداشتیم

قلعه نویی: قهرمانی دیگر برای تراکتورسازی کمرنگ شده است

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: سعداوی تیم خوبی درست کرده و تعجب می‌کنم که بعضی اتفاقات می‌افتاد که باعث تاسف می‌شود.

 قلعه نویی: قهرمانی دیگر برای تراکتورسازی کمرنگ شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی با فولاد اظهار داشت: قبل از اینکه در مورد بازی حرف بزنم باید از انصاری و همکارانش تشکر کنیم که زمین خوبی آماده بازی کردند. از همینجا هم اعلام می‌کنم نمایندگان ایران در آسیا نتایج خوبی کسب کنند تا صعودشان حتمی شود.

وی افزود: استقلال خوزستان تیم خوبی است و امیدوارم دکتر شریعتی نگاه ویژه ای به این تیم داشته باشد.

قلعه‌نویی تاکید کرد: سعداوی تیم خوبی درست کرده و تعجب می‌کنم که بعضی اتفاقات می‌افتاد که باعث تاسف می‌شود. وقتی من حرکات این تیم را دیدم فهمیدم خیلی برنامه دارد و ناراحتم از اینکه چرا این رفتارها با آنها می‌شود.بازی خوب بود ولی موقعیت‌های زیادی روی دروزاه‌ها نشد.

وی تاکید کرد: از تیم داوری تشکر می‌کنم و فکر می‌کنم امروز داوری بازی مشکلی نداشت.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه صحبت‌هایش گفت: به نظر من بچه‌های ما خیلی خوب بودند ولی ایجاد موقعیت نکردند، من قبول ندارم که ما انگیزه برد نداشتیم. ما آمدیم مقابل فولاد در اهواز بازی کردیم و حتی یک موقعیت 20 درصدی هم به حریف ندادیم. البته اگر ادینهو دقت می‌کرد و آن توپ را استپ می‌کرد شاید ما موفق به گلزنی می‌شدیم.

قلعه‌نویی در ادامه در پاسخ به این سوال که قبول دارید تراکتورسازی برای برد به زمین نیامد گفت: فولاد تیم خوبی است و این نتیجه بدی نیست، بازی در اهواز مقابل این تیم خوب سخت است و شاید من با بخشی از حرف شما موافق باشم که باید با انگیزه‌تر ظاهر می‌شدیم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا به قهرمانی امیدوار هستید گفت: قهرمانی دیگر برای تراکتورسازی کمرنگ شده است و باید جایگاهمان را حفظ کنیم.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۹۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان