//
کدخبر: ۱۳۶۳۰۲ //

بازگشت سیدجلال به تیم ملی؟!

سید جلال حسینی بازیکن محبوب سرخپوشان هنوز از تیم ملی خداحافظی نکرده است.

بازگشت سیدجلال به تیم ملی؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

 بعید است سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که این روزها در بهترین فرم خود قرار دارد و توانسته همراه با سرخپوشان در آسیا شگفتی رقم بزند دوباره به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شود.

کاپیتان محبوب و پرافتخار قرمزهای پایتخت هنوز از تیم ملی خداحافظی نکرده است و این یعنی حسینی همچنان امیدوار به بستن بازوبند تیم ملی ایران است،  اما آیا شدنی است؟! این سوالی است که قطعا کارلوس کی روش بهتر از همه می تواند به آن پاسخ دهد.

حسینی شاید به دو دلیل خداحافظی نکرده است، اول اینکه ممکن است او امیدوار برای بازگشت به تیم باشد، شاید بعد از رفتن کی روش  و دوم، او دوست ندارد به اجبار و با فشار کسی از تیم ملی ایران خداحافظی کند.

به نظر می رسد تا روزی که کی روش در تیم ملی باشد درهای تیم ملی به روی کاپیتان پرسپولیس باز نخواهد شد ؛ نام سیدجلال حتی در لیست اولیه تیم ملی برای جام ملت های آسیا هم دیده نمی شود.

با مصدومیت مرتضی پور علی گنجی مدافع تیم ملی برخی گمانه زنی ها از احتمال دعوت حسینی به تیم ملی خبر می داد ، اما ظاهرا سرمربی تیم فوتبال کشورمان با وجود پژمان منتظری، مجید حسینی و روزبه چشمی در قلب خط دفاعی با مشکلی روبرو نیست ؛ پس می توان گفت این فرضیه چیزی نزدیک به غیر ممکن است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۳۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان