//
کدخبر: ۱۳۲۴۱۸ //

هدفمان حضور در نیمه بالای جدول است/ دنبال حذف پارس‌جنوبی هستیم

توحید غلامی هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: بعد از آمدن رضا مهاجری روند تیم ما تغییر کرد و هدفمان این است که خیلی زود خودمان را به نیمه بالای جدول برسانیم.

هدفمان حضور در نیمه بالای جدول است/ دنبال حذف پارس‌جنوبی هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

توحید غلامی  در خصوص تساوی با فولاد خوزستان در اهواز گفت: بازی خوبی انجام دادیم، ولی حیف شد که فولاد را در زمین خودش شکست ندادیم. اگر این بازی را می‌بردیم می‌توانستیم تا رده هفتم بالا برویم و 10 امتیازی شویم، اما نکته مهم این است که پیشرفت فنی در تیم ما دیده می‌شود. آقای مهاجری در این مدت تلاش کرده تا تفکراتش را در تیم جا بیندازد و امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

وی تصریح کرد: هدف ما این است که خودمان را خیلی زود به نیمه بالای جدول برسانیم و رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست. این درست است که سطح فنی تیم‌ها در لیگ بالا است و نتیجه گرفتن هم سخت شده ولی تیم ما پتانسیل فنی بالایی دارد و قطعا می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

هافبک ماشین‌سازی با اشاره به تقابل تیمش در جام حذفی با پارس‌جنوبی گفت: در لیگ برتر برابر این تیم به پیروزی رسیدیم و در جام حذفی هم دنبال برد و حذف پارس‌جنوبی هستیم.  بازی‌های جام حذفی شرایط متفاوتی دارد و ما برای صعود باید باهوش و بدون اشتباه بازی کنیم. بازی سختی با پارس‌جنوبی داریم ولی امیدوارم برد در لیگ برتر را تکرار کنیم و به رمرحله بعدی برویم

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۲۴۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان