//
کدخبر: ۱۲۶۹۸ //

منصوریان: کاوه می‌رسد، حیدری نه

سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با سیاه جامگان درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

منصوریان: کاوه می‌رسد، حیدری نه
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری دیدار با سیاه جامگان شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگران درباره شرایط آبی های پایتخت شد. مشروخ این نشست خبری در ادامه می آید:

بازی سختی داریم

سالگرد درگذشت اکبر دارستانی را به فوتبال ایران تسلیت می گویم. او برای من دو سال در نفت زحمت کشید و اگر عمر او به دنیا بود، اکنون بدنساز استقلال بود. بازی با سیاه جامگان بسیار بازی سختی خواهد بود. سیاه جامگان در هفته های گذشته با حضور عزیزی و هاشمی نسب فوتبال خوبی بازی می کرد و اگر این تیم را نگاه می کردید، می دیدید که بد شانس بودند. البته اکنون میثاقیان با تجربه در این تیم حضور دارد و نام این تیم نیز به ابومسلم نزدیک است. تفکرات میثاقیان را می دانیم اما اینکه برای ما چه برنامه ای دارد را نمی دانیم. از بازی با التعاون آنالیز شخصی را آغاز کزدیم. به بازیکنان گفتیم که این هفته آسیایی هستیم و هفته بعد لیگ و تنها یک روز اجازه شادی داریم. البته برای کادرفنی شادی برد تنها تا پایان نشست خبری است.

هواداران حمایت کنند

از هواداران می خواهم از جوانان استقلال که روزهای خوبی را خلق کردند، حمایت کنند. جوانان استقلال پیام خوبی برای آینده فوتبال ایران دارند و امیدوارم در کنار هواداران برابر تیم سختکوش سیاه جامگان روز خوبی داشته باشیم. دیدید که لاس پالماس برابر رئال مادرید چه کاری انجام داد و به همین دلیل است که فوتبال شبیه هیچ ورزشی نیست. امیدوارم با همت بازیکنان و لطف خدا بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

جای خالی جونز احساس نمی شود

تیم ما ازبدنی وضعیت خوبی دارد. بدنساز ها مجری ما هستند و متد بدنسازی از سوی ما ارائه می شود. متدی که ما با آن بدنسازی می کنیم، تنها به یک مجری نیاز دارد. از 6 سال گذشته این کار را شروع کردیم و پله به پله نیز پخته تر می شویم. پیش از جونز نیز با این برنامه کار می کردیم و او نیز به همین دلیل به ما اضافه شده بود. او بدنسازی بود که متد بندسازی هلندی را بلد بود. چینی و مصطفوی نیز دوره دیده اند و این مسیر را به خوبی بلد هستند. در دو سال گذشته در شرایطی بودیم که در هفته های پایانی که تیم ها فرسوده هستند، شرایط بسیار خوبی دارند.

کاوه رضایی می رسد

در عمان می دانستیم که مادر بزرگ او فوت کرده اما با کمک پدر او این موضوع را به او نگفتیم. بعد از بازی از طریق خرمگاه این موضوع را به کاوه گفتیم تا به مراسم برسد. همان شب بعد از بازی نیز به عمان رفت و امروز به اردوی ما اضافه خواهد شد. از کادر پزشکی تشکر می کنم که توانستند با این سرعت حق دوست را به ما برگردانند. روز گذشته با ما تمرین کرد و اثری از مصدومیت در بدن او نبود و در اردوی ما حاضر خواهد شد. خسرو حیدری به دلیل فشاری که در روزهای گذشته تحمل کرده بود، در این بازی در کنار ما نیست.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان