تاریخ انتشار: 1397/06/21 16:03
کد خبر: 130669

نگاهی به ناشناخته های جام حذفی

مسابقات جام حذفی در مرحله یک شانزدهم از امروز از سر گرفته می شود و این در حالی است که شاهد تیم هایی هستیم که شناخت بسیار کمی از آنها وجود دارد.
نگاهی به ناشناخته های جام حذفی

جام حذفی به جام شگفتی ها معروف است و فرصتی برای تیم های کمتر شناخته شده به شمار می رود تا بتوانند برای خود نامی دست و پا کنند و حتی با صعود به مراحل بالاتر شگفتی سازی کنند.

در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی سال جاری هم طبق انتظاری که از این رقابت ها وجود دارد، شاهد حضور تیم های کم نام ونشانی هستیم که با تمام وجود برای صعود به مراحل بالاتر این مسابقات که از مرحله یک شانزدهم با اضافه شدن تیم های لیگ برتری دنبال می شود، خواهند جنگید.

در زیر به چهار تیمی می پردازیم که نسبت به سایر تیم ها شناخت کمتری نسبت به آنها وجود دارد.

 

ستاره کاسپین بابل

کاسپین بابل پس از تیم خونه به خونه که طی سال های گذشته با سرمایه گذاری قاسم حسن زاده به خوبی میان اهالی فوتبال شناخته می شود، تیم دوم شهر بابل به شمار می رود. این تیم در اولین دیدار خود موفق به شکست نماینده گرمسار شد و در دومین مسابقه مقابل تیم شاهین سازه تهران و در شرایطی که بازی با نتیجه 2 بر 2 در وقت های اضافی خاتمه یافته بود، موفق به شکست حریف خود در ضربات پنالتی شد تا حالا در مرحله یک شانزدهم در چمن مصنوعی ورزشگاه کیاکلا به مصاف ماشین سازی تبریز به سرمربیگری محمدرضا مهاجری برود. ضمن اینکه باید اشاره کرد این تیم در مسابقات جام حذفی استان مازندران مقام اول را کسب کرده است و سرمربیگری این تیم نیز بر عهده ابوذر گرگانی است که تیمش در دسته سوم فوتبال کشور حضور دارد.

 

شاهین انزلی

تیم فوتبال شاهین انزلی در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز برابر تیم لیگ برتری استقلال خوزستان به میدان خواهد رفت. شاهین که سال گذشته موفق شد نایب قهرمان لیگ برتر استان گیلان شود، تنها تیمی است که از سطح پنجم فوتبال ایران (لیگ استانی) در این مرحله از بازی‌ها حضور دارد. مربیگری این تیم با حسین سفیدروح است و بازیکنانی همچون بابک پورغلامی بازیکن سابق ملوان و سهیل سینا که عضو استقلال بود در این تیم حضور دارند.

 

پدیده ملک شاهی ایلام

این تیم در رقابت های استانی حضور دارد  و از همین مسابقات توانسته جواز حضور در رقابت های جام حذفی را کسب کند. تیم پدیده ملکشاهی که در رقابت‌های لیگ کشوری حضور ندارد، در بازی‌های فصل قبل لیگ ایلام پس از تیم شاهین ایلام در رده‌ی دوم قرار گرفت تا تیم قهرمان راهی لیگ دسته سه و تیم پدیده ملکشاهی نیز راهی جام حذفی شود. این تیم در دوره‌های قبل جام حذفی نیز با قرعه‌ی استراحت و یا عدم حضور حریفانش مواجه شد تا خیلی بی‌دردسر راهی این دور از رقابت‌های جام حذفی شود و حالا باید در خانه از شاگردان دست نشان و مس کرمان پذیرایی کند که بدون چند بازیکن اصلی خود به ایلام سفر کرده اند.

 

مس شهر بابک

مس شهربابک با خرید امتیاز تیم قشقایی شیراز در مسابقات دسته دوم فوتبال کشور حاضر است و بازیکنانی نظیر علی جراح کار که در فوتبال شمال شناخته شده به شمار می روند، در این تیم حضور دارند. این تیم در مرحله یک شانزدهم باید به مصاف تیم فولادخوزستان برود و شاید فقط اخراج پورموسوی و عدم حضور مربی در تیم فولادخوزستان بتواند کورسویی از امید برای این تیم ایجاد کند. آنها در آخرین دیدار تدارکاتی خود مقابل تیم مس کرمان به تساوی بدون گل دست یافته اند و با روحیه بالایی به اهواز می روند.

 

سیراف کنگان

تیم سیراف کنگان نماینده استان بوشهر سال گذشته موفق شد تیم قدرتمند مس کرمان را در جام حذفی شکست دهد ولی در مرحله بعدی مقابل داماش گیلان شکست خورد. سرمربیگری این تیم برعهده سماچی است و در مرحله یک شانزدهم باید به مصاف خونه به خونه بابل نائب قهرمان فصل گذشته جام حذفی برود.

 

 

شاهین لردگان

شاهین لردگان تیم اول استان چهار محال بختیاری به شمار می رود و با تیمی جوان توانسته خود را به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برساند و آنطور که سرمربی این تیم می گوید، تیمش با میانگین سنی 23 سال در مسابقات حضور خواهد داشت. این تیم در مرحله یک شانزدهم باید در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف شاگردان جواد نکونام برود که اصلا نمی تواند دیدار آسانی برای این تیم باشد.

 

ستاره کاسپین بابل، سیراف کنگان بوشهر، شاهین لردگان و پدیده ملک شاهی ایلام تیم‌های دسته سومی حاضر در مرحله یک شانزدهم جام حذفی هستند که از امروز کار خود را از سر می گیرند تا هم این تیم ها و هم سایر تیم ها برای حضور در مرحله یک هشتم مبارزه کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpm5b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دایی: سردار بوکان یک تیم ناشناخته است/طرفدار واقعی می داند که چه کسانی به پرسپولیس خیانت کرده اند