//
کدخبر: ۱۲۴۵۵ //

برانکو بر سر دو راهی بخشش یا تنبیه

تیم فوتبال پرسپولیس با دردسر های زیادی برای بازی با نفت تهران روبه رو است.

برانکو بر سر دو راهی بخشش یا تنبیه
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه میهمان تیم نفت تهران  است. هر دو تیم شرایط خوبی ندارند و نمی توان از الان برنده بازی را معرفی کرد. برانکو با ارتشی از محروم و مصدوم و اخراجی باید به مصاف تیم بحران زده نفت برود که در زمان اردو پرسپولیسی ها در دبی به دلیل بی پولی اعتصاب کردند.

البته نفت هم سه بازیکن محروم دارد که یکی از آنها فراهانی دروازه بان تیم است و دایی باید به سنگربان ٢٠ ساله خود اطمینان کند.

انصاری، امیری،ماهینی،کامیابی نیا محروم هستند و سید جلال حسینی هم در بازی با الوحده مصدوم شد و وضعیتش مشخص نیست و بعید به نظر می رسد او به بازی برسدسروش رفیعی و وحید امیری دیگر بازیکنان مصدوم از بازی با الوحده هستند.  علیرضا بیرانوند هم در جریان تمرین امروز تیمش  از ناحیه دست دچار مصدومیت شد. از طرفی برانکو رامین رضاییان و علیپور را هم از اردو دبی اخراج کرد و معلوم نیست به آنها بازی بدهد و باید دید که مرد اول پرسپولیس قید انضباط و اخلاق را که همیشه برایش مهم بوده برای این بازی زیر پا می گذارد.پرسپولیس برابر نفت تهران نیمکت خود را با بوژیدار رادوشوویچ، ابوالفضل درویشوند، احسان علوان زاده، حامد آقایی، محمد آرام طبع و رضا کرملا چعب خواهد چید و یکی از بی‌تجربه‌ترین نیمکت‌های تاریخ خود را در اختیار خواهد داشت. در صورتی که بوژیدار را از ترکیب این نفرات خارج کنیم، نیمکت نشینان پرسپولیس بعد 22 هفته از لیگ برتر با تنها 2 دقیقه حضور در ترکیب آمار عجیبی از خود به جا می‌گذارند که با این مساله خطرناک‌ترین شرایط را پشت سر خواهد گذاشت و باید دید برانکو ایوانکوویچ در این شرایط چه خواهد کرد.

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان