//
کدخبر: ۱۲۴۳۴ //
وکیل علی دایی اعلام کرد

هرگونه سواستفاده از نام «علی دایی» را پیگیری قانونی می‌کنیم/ دایی به دنبال فعالیت سیاسی نبوده و نخواهد بود

وکیل علی دایی گفت: تصمیم علی دایی مبنی بر عدم فعالیت سیاسی پابرجا است، اما برخی‌ها به دنبال سواسفاده از وی در امور تجاری، تبلیغاتی و انتخاباتی هستند.

هرگونه سواستفاده از نام «علی دایی» را پیگیری قانونی می‌کنیم/ دایی به دنبال فعالیت سیاسی نبوده و نخواهد بود
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از وب‌سایت رسمی نفت تهران، عبدالصمد ابراهیمی وکیل علی با انتشار اطلاعیه‌ای درباره برخی سواستفاده‌ها از سرمربی نفت تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

در اطلاعیه عبدالصمد ابراهیمی آمده است: "اخیرا در بعضی شهرستان ها، به خصوص در جنوب کشور برخی افراد سودجو با اعلام سرمایه گذاری آقای علی دایی در زمینه ملک و ساخت مجتمع‌های تجاری در آن شهرستان‌ها، به فریب مردم پرداخته و افرادی نیز به بهانه اینکه قرار است در آن مکان علی دایی سرمایه گذاری کند، املاکی را خریداری کرده‌اند. لازم است به اطلاع برسانم آقای دایی هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری ملک و مجتمع تجاری پنهانی ندارد و اگر بنا به سرمایه گذاری در نقطه‌ای از کشور داشته باشد قطعا خودشان برای امور کاری به آنجا سفر خواهد کرد و همگان مطلع می‌شوند. برخی نیز پیشاپیش با برگزاری جلسات پنهانی شبانه تبلیغاتی و انتخاباتی، مدعی شده‌اند علی دایی از آنها در انتخابات شورا حمایت می‌کند. با تکذیب همه این اخبار، چنین فریب‌کاری‌ها و بی‌اخلاقی‌ها را قطعا مورد پیگرد قانونی قرار خواهیم داد و از مردم عزیز هم استدعا دارد فریب اینگونه افراد را نخورند و مطمئن باشند رویه همیشگی علی دایی در عدم فعالیت سیاسی پابرجا بوده و خواهد بود."

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان