//
کدخبر: ۱۲۴۱۶ //

اعتراض نفت آبادان به محرومیت هوادارانش

باشگاه صنعت نفت آبادان به حکم کمیته انضباطی معترض است و اعتقاد دارد که این حکم ناعادلانه است.

اعتراض نفت آبادان به محرومیت هوادارانش
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از اعلام حکم محرومیت دو جلسه‌ای هواداران صنعت نفت آبادان از همراهی تیم‌شان در بازی‌های خانگی از سوی کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال، این باشگاه به حکم کمیته انضباطی اعتراض کرد.

در متن این حکم آمده است به دلیل فحاشی هواداران تیم صنعت نفت در مسابقه این تیم مقابل تیم پدیده خراسان که روز جمعه 1395/11/29 در شهر آبادان برگزار شد و بر اساس بند 3 ماده 79 آیین‌نامه انضباطی این باشگاه به پرداخت 20 میلیون تومان جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت حضور هواداران محکوم شده است. از ساعات اولیه اعلام این حکم از سوی فدراسیون فوتبال، باشگاه صنعت نفت آبادان با اعتراض به حکم کمیته انضباطی، خواستار تجدید نظر در این تصمیم است.

آبادانی‌ها معتقدند که این رای ناعادلانه است و ورزشگاه تختی شهر آبادان بر خلاف سایر ورزشگاه‌های دیگر کشور تنها ورزشگاهی است که هیچ گاه شاهد پرتاب صندلی و شکستن نبوده و این نشان از فرهنگ بالا و مثال‌زدنی هواداران خونگرم و با تعصب این شهر است. تیم‌ صنعت نفت در هفته‌های بیست‌وسوم و بیست‌وپنجم به ترتیب در دیدارهای خانگی میزبان تیم‌های پیکان و پرسپولیس تهران خواهد بود.

 

شاگردان فیروز کریمی تا پایان هفته بیست و دوم با 5 پیروزی، 7 تساوی، و 10 باخت مجموعاً 22 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر شانزدهم قرار دارند. طلایی‌پوشان پس از بازگشت از اردوی تهران تمرینات خود را بدون وقفه و به طور منظم زیر نظر کادر فنی دنبال می‌کنند.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان