//
کدخبر: ۱۱۸۳۳ //

تغییرات اساسی المپیاکوس با بازگشت انصاری‌فرد به ترکیب اصلی

رادیو ورزش یونان از تغییرات اساسی در المپیاکوس با بازگشت انصاری‌فرد و سه بازیکن دیگر این تیم به ترکیب اصلی در آستانه بازی جام حذفی خبر داده است.

تغییرات اساسی المپیاکوس با بازگشت انصاری‌فرد به ترکیب اصلی
به گزارش فرتاک نیوز،

سایت رادیو ورزش یونان با اشاره به دیدار حساس برگشت جام حذفی یونان میان تیم‌های المپیاکوس آتن و آترومیتوس نوشته است: شاید نیمی از ترکیب اصلی تیم المپیاکوس با توجه به شکست اخیر این تیم در سوپر لیگ یونان برابر پانیونیوس در آستانه بازی با آترومیتوس دچار تغییر شود.

در ادامه این خبر آمده است: سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس به شدت با هواداران و رسانه‌های گروهی یونان دچار مناقشه شده اما او همچنان از حمایت و انگلیس ماریناکیس، رئیس باشگاه المپیاکوس برخوردار است. صد درصد سرمربی المپیاکوس در دیدار برابر آترومیتوس کریم انصاری‌فرد، سیسوخو، رستوس و فیگویرا را به ترکیب اصلی بازخواهد گرداند.

تیم المپیاکوس در بازی خانگی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی یونان برابر آترومیتوس با تساوی بدون گل توقف شد  و پنجشنبه هفته جاری نبرد سختی در بازی برگشت پیش‌رو دارد.

کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی پس از درخشش در لیگ اروپا و ایفای نقش کلیدی در پیروزی تیمش برابر عثمانلی‌ اسپورترکیه در بازی هفته بیست‌ودوم سوپر لیگ یونان با پانیونیوس روی نیمکت ذخیره‌ها نشست اما از دقیقه 61 وارد میدان شد. نیمکت نشینی انصاری‌فرد و سه بازیکن دیگر المپیاکوس واکنش‌های تند هواداران و رسانه‌های ورزشی یونان را به همراه داشت.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان