//
کدخبر: ۱۱۱۷۷۲ //

بند جنجالی فسخ قرارداد ستاره استقلال سوژه رسانه‌های خارجی شد !

رسانه های ترکیه در ادامه گزارش های خود پیرامون انتقال ملی پوش ایرانی به ترابوزان با اشاره به بند فسخ قرارداد جنجالی از نهایی شدن مذاکرات طرفین خبر دادند.

بند جنجالی فسخ قرارداد ستاره استقلال سوژه رسانه‌های خارجی شد !
به گزارش فرتاک نیوز،

مجید حسینی از یک هفته گذشته به این طرف مهم ترین خبر نقل و انتقالات تابستانی باشگاه پرطرفدار ترابوزان در سوپرلیگ ترکیه محسوب می شود. مدافع جوان استقلال بعد از درخشش قابل توجه به همراه تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ در صدر سبدهای خرید تابستانی باشگاه سرشناس ترکیه ای قرار گرفت اما برخی اختلافات میان سران دو باشگاه این انتقال را با دست اندازهایی روبرو کرد.

در شرایطی که مدیرعامل مستعفی استقلال دیروز در مصاحبه جنجالی خود پیرامون ماجرای جدایی مجید حسینی پرده از برخی مسائل برداشت رسانه های ترکیه طی یکی دو روز گذشته با تایید بند فسخ قرارداد ۱۰۰ هزار دلاری این بازیکن با استقلال مدعی شدند این بند تنها تا ۱۵ جولای اعتبار داشت و بعد از آن هر باشگاهی که خواستار جذب حسینی بود باید رضایت باشگاه ایرانی را جلب می کرد.

سی ان ان ترک نوشت:

    « مشکلات گذرنامه مجید حسینی تنها دقایقی بعد از ورود به روز ۱۶ جولای حل شد، زمانی که طبق قوانین فیفا بند فسخ قرارداد ۱۰۰ هزار دلاری دیگر وجاهت قانونی و اجرایی نداشت و ترابوزان باید خواسته های باشگاه استقلال را برآورده می کرد که این خواسته چند برابر این رقم برای صدور رضایتنامه مدافع ۲۲ ساله بود».

رضا افتخاری در حالی مدعی شد با مجید حسینی برای ماندن در استقلال با پیشنهاد نزدیک به دو میلیارد برای یک فصل وارد مذاکره شد و به توافقات اولیه رسید که مدیربرنامه های او همچنان با تاکید بر پرداخت ۱۰۰ هزار دلار برای آزادی این بازیکن پافشاری می کرد اما چون این بند دیگر زمانش منقضی بود باید رضایت استقلال جلب می شد که حالا رسانه های ترکیه مدعی هستند احمد آقااوغلو رئیس باشگاه ترابوزان خود بر روند مذاکرات بر سر خرید این بازیکن ایرانی نظارت می کند و قصد دارد با پرداخت ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دلار مجید حسینی را به جمع شاگردانش اضافه کند.

سایت haber ts ترکیه در آخرین گمانه زنی ها پیرامون انتقال مدافع ملی پوش ایرانی به جمع بازیکنان Bordo-mavili (لقب ترابوزان) مدعی شد روسای این باشگاه و مدیربرنامه های مجید حسینی برای امضای قراردادی سه ساله به توافق رسیده و این بازیکن تنها یک امضا با حضور در باشگاه ترابوزان اسپور فاصله دارد که قرار است این اتفاق تا ۷۲ ساعت آینده به صورت رسمی اتفاق و مجید حسینی به عنوان خرید جدید این باشگاه معرفی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۱۷۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان