//
کدخبر: ۷۶۶۳۷ //

آغاز توزیع قبوض انبوه عوارض پایدار سال۹۶شهرداری تهران

توزیع قبوض انبوه عوارض پایدار شهرداری تهران که شامل(عوارض نوسازی، کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند)است از روز بیست و پنجم بهمن آغاز و به تدریج در مناطق 22 گانه توزیع می شود.

آغاز توزیع قبوض انبوه عوارض پایدار سال96شهرداری تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

 به گزارش روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، توزیع قبوض انبوه عوارض پایدار شهرداری تهران که شامل(عوارض نوسازی، کسب و پیشه  و بهای خدمات مدیریت پسماند) است از روز 25/11/1396 آغاز و به تدریج در مناطق 22گانه توزیع می شود.

 

بر این اساس و به نقل از معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، پس از فرآیند تولید و چاپ قبوض انبوه ، توزیع آنها از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است که مبالغ قبوض عوارض سالجاری از بازه زمانی 1/1/96 تا تاریخ 29/12/96 صادر شده و چنانچه املاکی بدهی قبلی داشته باشند در قبوض محاسبه و گنجانده شده است .

 

 حسینی مکارم گفت: مهلت پرداخت قبوض تا پایان سالجاری است و شهروندانی که عوارض متعلقه ملک خود را تا تاریخ29/12/1396  پرداخت کنند شامل تسهیلات خوش حسابی شهرداری تهران خواهند شد .

 

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران افزود، شهروندان گرامی می توانند، از طریق پرتال شهرداری تهران به نشانیwww.tehran.ir ،سامانه تلفنی 137، اینترنت بانک، همراه بانک ،تلفنبانک،ATMواز طریق درگاههای غیر حضوری بانکهای طرف قرارداد شهرداری تهران  نسبت به پرداخت قبوض اقدام کنند.

 

وی گفت: به منظور رفاه حال شهروندان محترم و تکریم ارباب¬رجوع، ستادهای ویژه پاسخگوئی به سؤالات احتمالی شهروندان درادارات درآمد مناطق 22گانه شهرداری تهران و اداره کل تشخیص و وصول درآمد دایر گردیده است که جوابگوی مودیان محترم هستند.

 

شهروندان جهت اخذ اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 137 و یا 1888تماس حاصل کنند و یا به دفاتر خدمات الکترونیک شهر و ستادهای فوق الذکر مراجعه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۶۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان